9✿Baby's Breath✿9

8.4K 1K 54
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter 9

'Baekhyun က ​ေဆးရံုမွာ...႐ိုး႐ိုး​ဖ်ားတာတဲ့...'

ကြၽန္​​ေတာ္​ အဝတ္​လဲခန္​းထဲမွာ လဲ​ေနရင္​း​ေျပာလိုက္​တယ္​...
အားလံုးရဲ႕ အၾကည္​့​ေတြက ကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီကို ​ေရာက္​​ေန​ေတာ့ နည္​းနည္​း​ေတာ့ ကသိက​​ေအာက္​ျဖစ္​တာ​ေပါ့​ေလ...
သူတို႔ စိတ္​ဝင္​စားတာ ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေၾကာင္​းမဟုတ္​​ေပမယ္​့လို႔...

'ဆရာဝန္​က​ေျပာတယ္​ ​ေဆး​ေသာက္​လိုက္​ရင္​ မနက္​ျဖန္​​ေလာက္​ဆို သက္​သာသြားမွာပါတဲ့...'

အဲ့ဒါ အကုန္​ပဲ...
ကြၽန္​​ေတာ္​ သူတို႔ကို အသိ​ေပးလိုက္​တာ...
အဲ့ဒါမွလည္​း ဟိုဟို ဒီဒီ သတင္​း​ေတြ ​ေလွ်ာက္​မဖြ​ေတာ့မွာ...

အဲ့လိုထင္​ထားခဲ့​ေပမယ္​့လို႔....:3

'​ေဟ့​ေရာင္​​ေတြ...Chanyeol က​ေျပာတယ္​ Baekhyun တစ္​​ေယာက္​ ​စိတ္​​ေရာဂါကု​ေဆးရံုကို ​ေခၚသြားခံရတယ္​တဲ့...ငါ​ေျပာသားပဲ သူက ႐ူး​ေနတာပါဆို...'

ဘာမဟုတ္​တဲ့ ကိစၥ​ေလးတစ္​ခုက လံုးဝကို မဟုတ္​မမွန္​ ​ေကာလဟာလႀကီးကိုျဖစ္​လို႔...
ကြၽန္​​ေတာ္​ သူတို႔နားမွာ ထပ္​မ​ေနခ်င္​​ေတာ့တာ​ေၾကာင္​့ ပစၥည္​း​ေတြသိမ္​းၿပီး ထြက္​လာဖို႔ျပင္​လိုက္​တယ္​...

'မဟုတ္​ကဟုတ္​ကသတင္​း​ေတြ
​​ေလွ်ာက္​မျဖန္​႔နဲ႔...!'

ဒါ ကြၽန္​​ေတာ္​ အခန္​းထဲက​ေန ထြက္​မလာခင္​ ပထမဦးဆံုး သူတို႔ကို သတိ​ေပးလိုက္​ျခင္​းသာ
...

'သူ နားပါ​ေစ...'

...

ကြၽန္​​ေတာ္​ Baekhyun ကို ကတိ​ေပးထားတဲ့အတိုင္​း ခ်က္​ခ်င္​းပဲ ​ေဆးရံုကိုဦးတည္​လိုက္​တယ္​...

သူ႔ကို အ​ေရး ,အဖတ္​ အတြက္​ ကူညီရင္​းနဲ႔ပဲ အခ်ိန္​​ေတြကို လူနာခန္​းထဲမွာပဲ ကုန္​ဆံုးရ​ေတာ့မွာ​ေပါ့...
အခု​ေလာက္​ဆို Baekhyun လက္​ကမ္​းစာ​ေစာင္​ထဲက ကဗ်ာ​ေလး​ေတြကိုလည္​း အ​ေခါက္​​ေပါင္​းမ်ားစြာဖတ္​ၿပီး, စာရြက္​အလြတ္​​ေလး​ေတြထဲမွာလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့နာမည္​​ေတြကို အ​ေခါက္​​ေပါင္​းမ်ားစြား​ေရးၿပီး​​ေလာက္​ၿပီ​ေနမွာ...

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now