1✿Baby's Breath✿1

15.2K 1.1K 36
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter-1

Park Chanyeol's POV...

'​ေသ​ေရာ...​ေနာက္​က်ၿပီ!'

အိပ္​ရာႏိုးႏိုးခ်င္​း နာ႐ီၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ 7:30am...
​ဒီပံုအတိုင္​းဆိုရင္​​ေတာ့ ​ေက်ာင္​းအ​ေရာက္​ မာရသြန္​​ေျပးရ​ေတာ့မယ္​ထင္​ပါတယ္​...

ျခံဳအိပ္​ထားတဲ့ ​ေစာင္​ထူထူႀကီးကို ​ေျခ​ေထာက္​နဲ႔ ကန္​ဖယ္​ရင္​း ကုတင္​​ေပၚက ဆင္​း​လိုက္​​ေတာ့ ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚက တစ္​စံုတစ္​ရာကို ​ေျခ​ေထာက္​နဲ႔ထိမိသြားတယ္​...

အလန္​႔တၾကားနဲ႔ ​ေျခ​ေထာက္​ျပန္​႐ုတ္​ၿပီးမွ Baekhyun မ​ေန႔ညက ကြ်န္​​ေတာ့္​​ကုတင္​​ေပၚမွာလာအိပ္​တာကို သတိထားမိသြားတယ္​...
အဲ့​ေကာင္​​ေလးက အျမဲတမ္​းအဲ့လိုပဲ...
ဘယ္​​ေလာက္​ပဲ ကိုယ္​့အခန္​းမွာ ကိုယ္​အိပ္​လို႔​ေျပာ​ေျပာ နားမ​ေထာင္တာ...
ညတိုင္​းလိုလိုလာအိပ္​တယ္​...
အဲ့လိုနဲ႔ မနက္​​ေရာက္​​ေတာ့ ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚ သူ​ ျပဳတ္​က်ရင္​ က်, မက်ရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ က်တာပဲ...
ဒီ​ေန႔​ေတာ့ သူျပဳတ္​က်တာ...xD
ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဒူး​ေခါင္​း​ေလးက​ေတာ့ ​ေဘာလံုးကန္​လို႔ ဒဏ္​ရာမရပဲ ကုတင္​​ေပၚက်ျပဳတ္​က်လို႔ ရတဲ့ ဒဏ္​ရာကမ်ား​ေနတယ္​...

အ​ေမနဲ႔တိုင္​​ေျပာရင္​လည္​း လာအိပ္​ခြင္​့မျပဳရ​ေကာင္​းလားဆိုၿပီး ကြ်န္​​ေတာ္​ Park Chanyeol ရဲ႕ အမွားပဲျဖစ္​မွာပဲ​ေလ...
ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ ဘက္​လိုက္​သလဲဆိုရင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ အ​ေမလားလို႔​ေတာင္​ ျပန္​​ေမးယူရတဲ့အျဖစ္​....
Baekhyun ဘယ္​​ေလာက္​ပဲ အမွားလုပ္​လုပ္​ အ​ေမက အျမဲတမ္​းသူ႔ဘက္​က​ေလ...
Baekhyun မိဘ​ေတြဆံုးသြားၿပီးကတည္​းက ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔မိသားစုထဲ သူဝင္​လာခဲ့တာကို အလိုမက်ခဲ့တာပါ...
ခတ္​တာက Baekhyun ဆိုတဲ့ က်ပ္​မျပည္​့တဲ့​ေကာင္​​ေလးကို ကြၽန္​​ေတာ္​့ ဘဝထဲက လံုးဝ ဖယ္​႐ွားလို႔မရခဲ့ဘူးဆိုတာပါပဲ...

'Omma...Baekhyun ကြၽန္​​ေတာ္​့အခန္​းထဲလာအိပ္​​ေနျပန္​ၿပီ...'
​ေအာ္​​ေျပာလိုက္​ၿပီးကာမွ အိမ္​မွာ အ​ေမမ႐ွိတာ သတိထားမိသြားတယ္​...
မနက္​အ​ေစာႀကီးကတည္​းက အလုပ္​ဆင္​းႏွင္​့ၿပီ​ေလ...

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now