14✿Baby's Breath✿14

7.7K 988 33
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter - 14

'ဒါက ဒီလို​ေပါင္​းရတာ Chanyeol ရဲ႕...ဒီမွာက်ိ! Park...Chan...Yeol...​လြယ္​တယ္​မယား?'

'Wahhh! Baekhyun! မင္​းက​ ​ေတာ္​႐ိုက္​တာ...'

Chanyeol တစ္​​ေယာက္​ သူ႔ဗိုက္​​ေပၚမွာလွဲ​ေနတဲ့ Baekhyun​ေလး ကို ခ်ီးက်ဴးရင္​း အ​ေ႐ွ႕သြားက်ိဳး​ေလးႏွစ္​​ေခ်ာင္​း​ ထင္​း​ေန​ေအာင္​ ျပံဳး​ေနတယ္​​ေလ...

သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​လံုး ​ေက်ာင္​းကအျပန္​ အိမ္​​ေ႐ွ႕ကကြပ္​ျပစ္​​ေလးမွာ လွဲ​ေနၾကတယ္​​...
Baekhyun က စာပို​ေတာ္​တာ​ေၾကာင္​့ ​ေက်ာင္​းဆင္​းရင္​ အိမ္​စာကူလုပ္​​ေပးဖို႔ Chanyeol အိမ္​ကိုအျမဲလာ​ေနက်ပါ...
​တစ္​ခန္​းထဲမွာ တစ္​ခ်ိန္​ထဲ စာအတူတူသင္​တာျဖစ္​​ေပမယ္​့ Baekhyun က နည္​းနည္​းပို​ေစာၿပီး အ​ေရးကို သင္​ထားဖူးတာ​ေၾကာင္​့ အတန္​းထဲမွာဆိုရင္​ က​ေလး​ေတြကို ဆရာလုပ္​ၿပီး ျပန္​သင္​​ေပး​ေနၾက...
စာကလည္​း​ေတာ္​ ရႊင္​လန္​း​ေနတဲ့မ်က္​ႏွာ​ေလး​ဆို​ေတာ့ လူခ်စ္​လူခင္​​ေပါတယ္​​ေလ...

Chanyeol သူ႔လက္​ထဲက sandwich ကို တျမံဳ႕ျမံဳ႕ဝါးရင္​း တစ္​ဖက္​က ​ေမး​​ေလးေထာက္​ထားၿပီး Baekhyun သူ႔နာမည္​​ေရး​​ေပးေနတာကို ​ထိုင္​ၾကည္​့​ေနတယ္​...
ႏွာ​ေခါင္​းတ႐ႈံ႕႐ႈံ႕နဲ႔ ႏွာရည္​​​ေတြကလည္​း တြဲ​ေလာင္​းက်လို႔...😪

'Baekhyun-ah! မင္​း ​ေက်ာင္​းဆရာရုပ္​ပါလား? မင္​းသာ ​ေက်ာင္​းဆရာ႐ုပ္​ရင္​ ကမၻာ​ေပၚမွာ အမိုက္​ဆံုး​ေက်ာင္​းဆရာ ဖစ္​မယ္​ထင္​တယ္​တြ!'

ပါးစပ္​တစ္​ခုလံုး အျပည္​့အသိပ္​ဝါး​ေနတဲ့ၾကားထဲက မပီကလာပီကလာနဲ႔​ေျပာ​ေနတဲ့ Chanyeol ကို ၾကည္​့ၿပီး Baekhyun ျပံဳးတယ္​ဆိုရံု​ေလး ျပံဳးလိုက္​တယ္​...
ဒါ​ေပမယ္​့ အဲဒီ့အျပံဳး​ေလးမွာ စကားနဲ႔မ​ေဖာ္​ျပႏိုင္​​ေလာက္​တဲ့အထိ ပိုၿပီး နက္​႐ႈိင္​းတဲ့အဓိပၸါယ္​​ေလး​႐ွိတယ္​...
ဘာျဖစ္​လို႔လဲဆို​ေတာ့ Chanyeol က အရာရာထက္​ပိုၿပီး တန္ဖိုး႐ွိတဲ့ ပန္​းမ်ိဳး​ေလး​ေစ့​ေလးကို Baekhyun ရင္​ထဲမွာစိုက္ပ်ိဳးလိုက္​လို႔...
တစ္​ခ်ိန္​ခ်ိန္ၾကရင္​ လွပတဲ့
ပန္​းက​ေလးအျဖစ္​ပြင္​့လာမယ္​့
ပန္​းမ်ိဳး​ေစ့​ေလး​ေလ...

✿Baby's Breath✿Where stories live. Discover now