24✿Baby's Breath✿24

6.7K 766 30
                                    

✿Baby's Breath✿
Chapter- 24

No one's Pov...

'မင္​းလုပ္​ႏိုင္​တာက ​ေမ့ပစ္​လိုက္​ဖို႔...​ေမ့ပစ္​လိုက္​လို႔႐ွိရင္​ မင္​းကို လူ​ေတြက ႐ူး​ေနတယ္​လို႔ ထင္​ၾက​ေတာ့မွာ မဟုတ္​ဘူး'

Baekhyun လမ္း​ေလ်ွာက္​​ေနရင္​း ကုသတဲ့ အခန္​း​ေတြထဲက​ေန နံရံကို ​ေက်ာ္​ၿပီး အသံ​ေတြ ၾကား​ေနရတယ္​​...
အဲဒီ့က ဝန္​ထမ္​း​ေတြက သူ႔ကို သိပ္​မဆိုးမွန္​းသိလို႔ အရမ္​း ျပင္​းထန္​တဲ့ ကုသမႈ​ေတြ​ေတာ့ မ​ေပးဘူး​ေလ...
တကယ္​လည္​း Baekhyun က သူတစ္​ပါးထိခိုက္​ နာက်င္​​ေစ​ေအာင္​ မလုပ္​တဲ့ ႏူးညံ့တဲ့က​ေလးရယ္​ပါ...

တစ္​​ေန႔ကို ၆နာရီ​ေလာက္​ ဝန္​ထမ္​းတစ္​​ေယာက္​နဲ႔ အတူတူ႐ွိ​ေနရၿပီး ​ေန႔လယ္​​မွာ​ေတာ့ အနားယူတဲ့
့အခန္​းမွာ မုန္​႔သြားစားဖို႔ သူ့ကိုတစ္​​ေယာက္​တည္​း သြားခြင္​့​ေပးတဲ့အထိ လြတ္​လပ္​တယ္​​ေလ...
အဲဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း လက္​ထဲက chocopie ​ေလးတစ္​ခု ကိုင္​ၿပီး ​ေပက်ံ​ေန​ေအာင္​စားရင္း အနားယူတဲ့ အခန္​းဆီ ​ေလွ်ာက္​လာခဲ့တယ္​...
အဲဒီ့ အခန္​းထဲက သ​ေဘာ​ေကာင္​းတဲ့ အမ်ဳိးသမီးတစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့ Baekhyun ကို ျပံဳးျပရင္​း မုန္​႔စားၿပီး တစ္​ပတ္​လံုး ျပသနာမရွာပဲ လိမ္​လိမ္​မာမာ​ေန
ရမယ္​​ေနာ္​တဲ့...

အကယ္​၍မ်ား ျပသနာတစ္​ခုခု႐ွာလိုက္​မယ္​ဆိုရင္​ ​ေဆးရံုတက္​ၿပီး ထိန္​းခ်ဳပ္​မႈခံရမယ္​ဆိုတာ သူ သိတယ္​​...
တစ္​ခါ တစ္​ခါ ဆိုးသြမ္​းတဲ့ လူနာ​ေတြ ထားတဲ့အခန္​းက နံရံဘယ္​​ေလာက္​ပဲ ထူထူ ​ေအာ္​ဟစ္​ ဆူညံသံ​ေတြ ၾကား​ေနရတာ​ေၾကာင္​့​ေလ...

Baekhyun အတြက္​ တစ္​ခု ထူးဆန္​း​ေနတာက ဘာျဖစ္​လို႔မ်ား လူ​ေတြ မအိပ္​​ေသးတဲ့အခ်ိန္​ အခန္​းတစ္​ခန္​းခန္​းဆီက တူညီတဲ့ ​ေအာ္​သံ​ေတြပဲ ထြက္​လာရတာလဲဆိုတာပါ...
စၾကံၤဘက္​ကို တစ္​ခ်က္​လွမ္​းၾကည္​့​ေတာ့ ဘယ္​သူမွ ႐ွိမ​ေနဘူး...
အရင္​​ေန႔​ေတြကဆို လမ္​း​ေလွ်ာက္​တဲ့သူ​ေတြ ဝန္​ထမ္​း​ေတြ တစ္​​ေယာက္​စ ႏွစ္​​ေယာက္​စ ကို ​ေတြ႕ရ​ေပမယ္​့ ဒီ​ေန႔​ေတာ့ လူ႐ွင္​းၿပီး မီး​ေတြကလည္​း မွိန္​ျပလို႔...

✿Baby's Breath✿Donde viven las historias. Descúbrelo ahora