ANKET

320 12 8
                                    

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Gördüğünüz gibi bu yeni bir bölüm değil. Ama gelecek bölümlerin gidişatını belirleyen bir içeriği var. Daha açık söylemek gerekirse; kurguyu siz oluşturacaksınız bir bakıma. Bunun için size birkaç soru sormak istiyorum.

Bildiğiniz gibi başrollerde Effy ve Alex'i görmekteyiz. Ama bazı arkadaşlarımız hikayeye Leon'un dahil olmasıyla ona karşı hayranlık duyduklarını ve Effy'nin Leon ile devam etmesini istediklerini dile getirdiler. Ben ise bu konuda çok kararsızım. Alex karakterine ihanet etmek istemiyorum. Ama Leon gibi bir gerçek de var. Bu nedenle buna karar verecek olan sizlersiniz.

Effy hikayenin başından beri hoşlandığı, hatta sevgiyi ilk defa onunla yaşadığı Alex ile yoluna devam etsin mi?

Yoksa hikayeye sonradan dahil olup da büyük fırtınalar koparan, hikayenin dönüm noktasının sahibi Leon'u mu tercih etsin?

Evet, bu iki soruyu sorduğuma göre üçüncü soruma da geçebilirim.

Geçen aylarda ismini vermek istemediğim bir yayıneviyle görüştük. Hikayemizi kitap yapabileceklerini söylediler. Fakat biz hikayeyi bu platformda biraz daha devam ettirmeyi istiyoruz. Ama yine de kitabın İngilizce yerine Türkçe bir isme sahip olmasının şimdiden daha büyük bir öneme sahip olduğunu hatırlatan yayınevine biz de hak verdik ve "Elementary" ismini değiştirmeye karar verdik.

Karakterler ve mekan her ne kadar yabancı olsa da kitabın yabancı isimde olması pek doğru gelmiyor. Bu durum insanları kitabımızdan uzaklaştırıyor olabilir. Böyle bir algının oluşmasını hiç istemiyoruz. Bu nedenle yeni bir isim bulmamız gerekiyor. Bunu da yine siz sevgili okurlarımıza sormak istedik. Önerileriniz varsa dinlemek isteriz.

Kitabın yeni ismi ne olsun?

Yaptığınız yorumlara göre yeni bir kitap kapağı yapmayı bile düşünüyoruz. Bize yardımcı olun lütfen.

Yorumlarınızı bekliyoruz. Sevgiyle kalın.

♥♥♥

SONSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin