Herkese selamlar olsun yeni bölümle geldim 😍😂😏 defociğimiz sonunda doğuruyo ayrıca yazdığım senaryolar gerçekleşiyo🙈😍 bakarsınız yakında buda olur 🙏🏻🙌😍 neyse herkese güzel güzel okumalar şimdiden özür dilerim yazım hataları yüzünden
***
Defne bir an geri çekildi hafif eğildi eli karnına gitti.
"Ah "
"Defne iyi misin "
" Ömer doğuruyorum ah"
"Bu da mı şaka Defne inanmıyorum sana daha demin ne konuştuk "
"Ya yalan değil doğuruyorum ah"
Ömer bi tabi tabi der gibi bir bakış attı. Arkasını döndü.
Tam odadan çıkıcakken Defne seslendi."Ömer !!"
Ömer kafasını çevirdi defneye doğru çevirir çevirmez Defnenin bacak arasında akan sıvıya kaydı gözleri..
"Ömer ah suyum geldi "
Öylece kala kaldı Ömer bir süre. Defnenin çığlığıyla kendine geldi ve hemen Defnenin yanına koştu.
~ ~ ~
"De..Defne iyi misin"
"Değilim Ömer hiç iyi değilim😢ahhh uhuuu üfffff"
"Daha bir ayımız vardı erken değil mi Defne niye böyle oldu "
"Bilmiyorum ama şu an bildiğim tek şey Şaka gerçek oluyor Ömer" yüzünde hafif acılı bir gülümsemeyle konuştu Defne.
"Evet gerçek oluyor Defne bugün kucağımıza alıcaz kızımızı, sen şimdi Derin derin nefes al Defne derin derin "
"Ay 😢 canım çok acıyor Ömer alamıyorum 😢 nefes alamıyorum"
"Dur ben çantanı alayım nerdeydi 🏃🚶🏃"
"Orda kapının yanında ya Ömer ayy "
"İyi misin"
"Sancı girdi Ömer"😢
"Tamam gel yavaş yavaş tutun bana aşağı inelim doktorunu arayayım ben hazırlansınlar"
"Tamam" 😢
Defne iki büklüm bir şekilde Ömere tutunarak yavaş yavaş aşağı indiler. Kapının önüne geldiler. Tam kapıyı açtılar çıkıcakken karşılarındakiyle kala kaldılar.
Gelen Koray dı."Koray ne işin var burda "
"Ay ömüşüm kuru kız ben size geldim oturmaaa "
"Koray şu an hiçte uygun bir Zaman değil"
"Nedenmiş evde sıkıldım dedim geliyim kuru kızla azcık dedikodu yapim ay gerçe sana artık kuru kızda diyemiycem yarım dünya olmuşsun hayatım ıhıhıhı"
"Koray bey ah gerçekten beni başka bir gün gömün şu an gerçekten çekemiycem"
Bunları iki büklüm ve kısık bir sesle söylemişti Defne.