Herkese merhabalar 😏👊 vuslat dedik oldu sansür yedik sansürsüzün hatta en ağlasını yayınlattık heyyt be 😏👊😂💃👯
Bu sahneyi yayınladıklarından beri yanıyorum bende dedim neden yazmıyayım ?😂🔥😍
Neyse burda çok değerli kıymetlimisss olan canım sansürsüz kısımdan anlatmaya başlıycam yani gördüklerimizden daha sonra da benim gördüklerimden neyse herkese musmutlu okumalar umarım beğenirsiniz.😟✌🏻️❤️Bu arada hepinize okurken Demir demirkan'dan "aşktan öte"
Yada "Mey" İ dinlemenizi öneriyorum linkinide koydum😏👌😂
Düşelim cennetten yeryüzü yalanına
Girelim sarhoşken şu aşkın koynuna
Gireceksek girelim gel kız günaha
Öleceksek ölelim şimdi şuracıkta
Yağmura, buluta, yıldıza, aya, kara toprağa, düşen yaprağa sor
Var mı aşktan öte?
Nemli saçlarına nefes nefesine şu çırılçıplak kıvrılan beline sor
Var mı aşktan öte varsa sen söyle..****
Defne iç ses
İso gitmişti. Ona parladım ama boş yereydi haklıydı. Odaya çıktım yatağa uzandım. Gözlerimden akan yaşlarla üzerime gelen herkesin sesi doluyodu kulağıma en başta tranba, Neriman hanım olmaz olucak kızı Sude şimdi bide bitek o eksikmiş gibi Fikret..
Ben Ömer'i çok seviyorum bu cenderenin içinden kurtulmam lazım bana tek çıkış yolu vardı herkesten önce herşeyi bütün gerçekleri Ömer'e anlatmak. Herşeyi anlatmak istiyorum artık bu gerçekler beni boğuyor, Ömer bunları öğrenince mahvolucak, herşeyi herkesi yakıp yıkıcak en baştada beni. Nasıl tepki vericeği gözlerimde canlanıyor bana tiksinerek bakan hayal kırıklığı yaşamış bir Adam görüyorum.
Bunu bilmek beni diri diri mezara sokuyor. Ben seni çok seviyorum Ömer ben seni gerçekten çok seviyorum.O sırada Ömer iç ses
Arabaya Nasıl bindiğimi bilmiyorum neyseki varmak üzereyim eve. Seni bu kadar kötü yapan bana bu kadar süredir söyleyemediğin şey ne Defne. Eve gerçekten çok yaklaşmıştım ve ben korkuyodum.Sonunda varmıştı kapının önündeydi etrafa bakınıyordu Ömer aynı anda kafasını arkaya çevirmiş ve yere savrulmuş masayı, bardaklar'ı ve sürahi'yi gördü, kafasında deli sorular vardı Defne ye bişey mi oldu diye düşündü gerçekten yüzündeki korku kan dondurucuydu. hemen koştu kapıya açmaya çalıştı açılmıyordu vurmaya başladı.
"Defne !!! Defne !!!
Defne iç ses
Hıçkırıklarımın arasından sesler geliyordu birisi bağırıyordu bağıran kişi Defne diyordu yatakta dikildim bu ses Ömerin sesiydi. Hemen ayağa kalktım koşar adım indim hiç bu kadar hızlı koşmamıştım kısa sürede giriş kapısının önündeydim. Hemen açtım kapıyı elim kapının kulpunda kaldı bi süre baka kaldım aşık olduğum adama. Ömerin yüzü kaygılıydı neler olduğunu anlamaya çalışır gibi bakıyordu. Ne ben bi şey dedim ne de o. Öylece bakıştık. Kendimi daha fazla tutamadım ve en çok ihtiyacım olan şeyi yaptım sıkı sıkı sarıldım bana tekrar nefes aldırabilen Adama.
Sıkı sıkı sarıldım o ise başını boynuma gömdü kokumu içine çektiğini hissedebiliyordum. Ellerimi ensesinde gezdirdiğimde huylanmıştı başını hafif kaldırdı diğer tarafa attı.