Herkese meraba bu bölümü sorduğum soruya doğru cevap veren @BirsuLuna ya itaf ediyorum 😏❤️ karşınıza yep yeni bir senaryoyla geldim canolar DefÖm seviştirmicem ama Zaman Zaman fesatlaşıcam tabisi😏🔥😂 çocuklarım bu sefer evliler 😍 hadi bakalım iyi okumalar 😏
Doğurgan defo😍😂
~ ~Defne ve Ömer evleneli 8 ay olmuştu ve Defne 8 aylık hamileydi ( evet bu hikayede bizim çucuklar rahat durmamış evlenmeden olmaz yok yani🔥🔥😏😂😂✋🏻)
Bizim kuru kız cherie de hala çalışıyor koşuşturuyor ve hala kuru kız önünde basket topu gibi bir karın arkadan bakınca kuru kız 😳😂😂👌
Ömer ne kadar ısrar etsede Defne son anına kadar çalışmak için inat ediyordu çünkü kendini Yasemin'e borçlu hissediyor ve yüzüstü bırakmak istemiyordu.Yine bir sabah kalktılar ve işe gidip gitmeme kavgası ettiler yine Defne'nin dediği olmuş ve ikiside arabaya binip şirkete gitmiştiler. Ömere fena halde çektiriyodu Defne.
Şirkete gittiler ama Ömer her 15 dakika da bir soluğu defnenin yanında alıyodu.
Ömer aşağı kata indi yine"Defne iyi misin bak saat kaç oldu artık eve git dinlen Şükrü seni bıraksın yoruldun"
"Ömer sakin ol iyiyim ben hem daha şu çizimimi bitirmedim biraz geç kalabilirim"
"Defne saçmalama ne geçikmesi Nasıl yorulmuşsun yüzünden belli hadi doğru eve gidiyoruz"
"Ömer"
Defneyi dinlemeden kalkmasına yardımcı olup kolundan tutup odadan çıkarttı asansörde aldılar soluğu.
Bu hamilelik hormonları defneyi biraz değiştirmişti. Biraz güldü Defne."Noldu niye gülüyorsun"
"Hiç aklıma şu asansörde yaşadıklarımız geldi" 😍🔥
"Ah ah asansör dimi Defne"
"Evet, mesela şu an seni deli gibi öpmek istiyorum"
"Sakin ol Defne doktor heyecanlanma dedi biraz daha sabret"
Defne asansörün stop tuşuna bastı ve sertçe Ömer'i öpmeye başladı Ömerde karşılık verdi Defne Ömerin ensesini okşamaya başladı. Elleri yavaş yavaş Ömerin poposuna kaydı.😍🔥😂
Ömer durdurdu."Napıyosun bitanem asansördeyiz hem bu halde"
"Ben bişey yapmıyorum Ömer valla kızın yapıyo🔥😍😂 hormonlarımı ele geçirdi"
Ömer elini Defnenin karnına götürdü okşuyarak konuşuyo
"Kızım biraz rahat bırak anneni bak delirdi sonra ben çekiyorum"
"Ömer 😍😂"
"Kuru kız"
"Üf dalga geçme dünya gibi oldum zaten😒"
"Ya saçmalama bitek karnın büyüdü o da normal sanki😏"
"ya evet 😒"
Asansörden indiler Şükrü'ye selam verip arabaya bindiler Defne arabada da rahat durmuyordu Ömerin bacağını okşuyodu Ömer elini tuttu Defnenin ellini öptü durdurmak için.