İSO hiç durmaksızın ağlamaya başladı.
"Ömer bu çocuk yanıyor ateşi var. Napıcaz?"
****
"Ne ?! Dur hemen Hastaneye gidiyoruz."
Kısa bir sürede vardılar hastahaneye .
Doktoru beklerken panikten ne yapacağını bilemedi defne. O sırada telefonu çaldı. Arayan Nihan'dı.
"Aaaaiiyyy nihan arıyor tabi annesi hissetti bak napıcam ben ne dicem ?"
"Defne sakin ol, şimdi cevap verme istersen doktordan çıkınca ararsın panik yapmaya gerek yok "
Doktora girip çıkmaları çok uzun sürmedi en fazla yarım saat, ellerinde bir reçeteyle.
"Ay halasının prensi sen diş mi çıkarıyorsun büyüdün mü sen ? Kocaman oldun sen "
"bak gördün mü telaş edilecek bir şey yokmuş. Değil mi iso bey."
"Ömer ben Nihan'ı arasam mı şimdi ?"
"Ara ara ama telaşlandırma""Kesin yıkar ortalığı, neyse ben eve gidince arayayım"
Defne bir şekilde olanları anlatıp Nihan'ı sakinleştirmişti. Annesinin ameliyattan çıktığını ve iyi olduğunu söylemişti Nihan. Annesinin Yanına bir yardımcı bulup geri dönecektirler İstanbul'a. Herşey düzelmişken Defne ile Ömer'de küçük isoyu uyutmuş bahçelerinde kahvelerini yudumlaya başlamışlardı.
Defne: nasıl yoruldum Ömer sana anlatamam iso canımıza okudu bugün.
Ömer: sorma bende neyseki artık herşey yolunda.
Defne: şu an beni kendime ancak kanepede sana yaslanarak izlediğim bir film getirir.
Defnenin kulağına yaklaşarak konuşmaya başlar Ömer.
"Başka şeyler mi yapsak."
Yüzünde sadece defneyi tavlamak için kullandığı o muhteşem bakışı takınır Ömer."Ömer sen çok fenasın, ama İnan çok yorgunum bahçeden odaya gidecek halim Yok hem iso uyuyuyor."
"Defne hanım siz yeter ki isteyin ben sizi hiç yorar mıyım."
Bahçede oturduğu sandalyeden kalkıp bir çırpıda kucaklayıvermişti Defne'yi.
"Aa nasıl da düşünürmüş karısını. "
Kollarını Ömer'in boynuna dolamış başını çoktan göğüsüne yaslamıştı. İstikamet yatak odası. Üst kata çıkıp yatak odasında usulca Defneyi yatağa bırakmıştı. İşaret parmağıyla bir dakika diyip odadaki banyo tarafına geçti. Su sesi geliyordu, derken Ömer aşağıya inmiş geri çıktığında bir elinde şarap şişesi diğerinde ise iki kadeh vardı.
"Sizi jakuziye alalım defne hanım "
"Sen harikasın acaba ben seni hakedecek ne yaptım böyle ?"
"Bende bunu sık sık soruyorum kendime "
"Eşek"