2. Sezon Bölüm 13

4.7K 171 51
                                    

"Bir kaç günlüğüne küçük bir misafirimiz var"

"İso bizde mi kalacak ? "
"Mecbur öyle olucak bir kaç gün Nihan geri dönene dek"
"Ama.. biz...masa...mutfak en son seni öpüyordum"
"Ömer çocuğun yanında"
İso ağlamaya başlar.
"Halasının bitanesi niye ağlıyorsun sen?" Kucağında iso bir sağ bir sola gidiyordu defne.

"Acıkmış olabilir mi sence Ömer ?"
"Defne ben nerden bileyim "
"Doğru nerden bileceksin sen al isoyu ben bir nihan la konuşayım"

"Defne ben almasam şimdi çocuğu düşürürüm falan"

"Hani çocuk yapalım diyordunuz Ömer bey ? Buyrun işte yapılmışı antrenman olur. Sınavdan geçerseniz bizde bakarız artık işte duruma. "

"Demek öyle defne hanım."

Defne Nihan'la yaptığı  uzun telefon konuşmasından sonra salona geçti. Gördüğü manzarayla kalakalmıştı. Biraz önce durmaksızın ağlayan bebek şimdi çığlıklar içinde gülüyordu. Ömer onu havaya atıp tutuyordu. İkisininde eğlendiği çok belliydi. Ömer'i hiç böyle görmemişti defne. Bir acaba mı ? Diye geçirdi içinden. Sonra yanlarına gitti. 

"Ooo beyler ne bu neşe"
"Eğleniyoruz defne Bir şey dicem bu koku"
"Sanırım altına yapmış"

"Sanırım mı defne bu çocuk ne yiyor? "

"Ahaha tamam dur değiştiririz şimdi."

"Değiştiririz mi?  Bu işe benide dahil etmeyeceksin değil mi ?"

"Edicem iplikçi edicem "

"Ben ne anlarım bez değiştirmekten defne ? "

"Sence benim anlar gibi bir halim var mı ? "

"Esra ya filan bakmışsındır "

"Yok canım anneannem bakıyordu. Hadi beraber."

Defne Mutfaktaki masayı boşaltıp üstüne alt değiştirme örtüsüne yaydı. Kucağında isoyla geldi Ömer.
"Hayallerde masaya yatan defne hayatlarda masaya yatmış altı değiştirilen iso"

"Ömer canım yapma bak bir kaç gün sonra zaten bizde balayımıza gidicez. Fazlasıyla telafi edicez merak etme."

"Defne kucağımda Bebek var benimle bu tonda konuşma şey oluyom"

"Tamam tamam hadi"

Küçüğü yavaşça yatırdı Ömer defne altını açmasını söyledi o sırada çantasından gereken şeyleri çıkartıyordu ki Ömer'in ufak çaplı barışmasıyla geri doğruldu. Küçük iso Ömerin suratına doğru işiyordu.

"Defne gülme, gülme dedim."

"Çocuk'taki cesareti bak koskoca siniyor iplikçinin üstüne işedi."
Defne gülme krizindeyken küçük iso yaptığı şey karşısında ufak ufak gülümsüyordu. Bunu gören Ömer.

"Ya baksana insan şuna kızamıyor da. Üstümü değiştirmeye gidiyorum sen halletsen artık?"

"Ahaha tamam tamam değiştir. Ha şey Ömer duş almayı unutma."

Muhtemel Aşk (DefÖm) ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin