Sabah olmuş diyemeyeceğimiz kadar Erken bir saatti. Kaç gündür çalmayan telefon Durmadan çalıyordu. Arayan Sinan'dı. Gözlerini ovuşturarak açtı Ömer.
"Alo, Sinan kardeşim Noldu bu saatte"
"Ömer balayını bölmek istemem ama çok acil gelmelisin"
***
"Tamam, tamam geliyorum"
Üzerini apar topar değiştirip Çıktı. Odaya giren Ömer'i fark etmeden uyumaya devam ediyordu Defne ta ki çıkış kapısının hızlıca kapanmasını duyana kadar.
Defne bakış açısı ~
Gözlerimi kapanan kapı sesiyle araladım. Ömer gitti bir şey demeden. Acil bir şey olmuş olabiliceğini getirdim aklıma. Banyoda yüzümü yıkarken dün yaptıklarım geldi. Tavrım, kılığım, hele o gecelik naptım gerçekten ben böyle. Şu an dün gece yaptığım hareketten utanıyordum. Düşününce yanaklarım alevleniyordu.
Kendine gel kızım Defne napıyorsun sen, bu sen değilsin. Bu kıyafetler bu tavırlar sen böyle aşık etmedin kendini Ömere. Silkelenip kendime gelmeliydim. Kendimden daha emin olmalıydım evet ama bu bana bir kaç beden fazla. Kendime Çek'i düzen vermeliydim Ömerin bana tekrar aşk La bakmasını istiyorum bu sefer oyunsuz kendim olarak. Nasıl olsa herşey ortaya döküldü.Diğer yandan Ömer şirket yolunu çoktan tutmuştu. Bir hışımla vardı passionis'e. Giriş'te her zamanki gibi onu karşılayan Derya vardı.
"Ömer bey hoşgeldiniz. Erken geldiniz niye geldiniz? . Balayında bir şey mi oldu ?"
"Derya cut"
"Ha kes diyorsunuz "
"Evet diyorum, Sinan nerde ?"
"Sinan bey odasında"
"Tamam"
Hızlı attığı bir kaç adımla sinanın odasındaydı tıklatmadan içeri girdi. Yüzü buz gibiydi sinana karşı. Kardeşim dediği sinan o oyuna alet olmuştu. Bunu düşünerek Nasıl davranması gerektiğini bilemedi.
"Hmm. Dinliyorum kardeşim"
"Hemen dedim ama bu kadar çabuk beklemiyordum siz balayında değil miydiniz ?"
"Bir şeyler oldu gidemedik boşver sen dinliyorum ne oldu ?"
"Ömer.. Nasıl desem. Bir sürü olay üst üste geldi aslında"
"Devam et "
"Şimdi bizim bu Nişantaşı'nda açtığımız mağaza bize pek karlı olmadı. Ve beraber çalıştığımız bir kaç marka bizle çalışmayı bırakma kararı aldı. "
"Ne diyosun Sinan"
"Herşey kesinleşmeden söylemek istedim, toparlanır gözüyle bakıyordum. İşte dünde kesin bir şekilde anlaşmaların fesi olunca. Seni aramam gerekti"
"Yani ne olucak şimdi"
"Böyle söylemek istemezdim ama Batıyoruz kardeşim"
"Bir çare yok mu ?"
"Yani var aslında araştırıyorduk maliye departmanıyla kaç gündür... "