... ?

7.7K 245 30
                                    

Herkese selam😏❤️✌🏻️😌 yazmıycaktım ama kendimi yazarken buldum size süprüz yaptım tabi en çok bana süprüz oldu ama neyse 😂😟 herkes iyi okumalar ✌🏻️size Teoman'dan bir şarkı armağan ediyorum 😏👌


***
Ömere Fikret konusunda kızgındım. Kızgınlığım belkide en çok korkumdandı. Onu kaybetme korkusundan. Bu konuyu bu kadar abartmam da bu yüzden. Sinan bey'in bizi tuzlaya göndermek istemesi konferans için karşı çıktım ama istiyordum. Sırf ömer'i sinir etmek için söyledim gitmek istemediğimi. Sinan bey ön Bala'yı diyince bile elim ayağıma dolaşıyor. Yarım saat sonra Sinan beyin odasına gittim ve sanki hiç istemiyormuşum da sadece iş için gitmek istiyormuşum ayağına yattım. Sanırım delirttik Sinan beyi Ömerle birlikte. :D

Üstünden 1 saat geçmeden Ömerle yola çıkmak için şirket önüne indik arabasını bekliyorduk. Gelince tüm centilmenliğini göstererek kapıyı açtı ama işte defo değilmiyim illa çirkeflik yapıcam kendim açıcam kapımı. Tabiki sakarlığım tuttu ve ayağım takıldı düşücekken tuttu beni Ömer.. Göz göze gelince bile sıcaklık basıyordu. Sonra ikimizde kendimize geldik Ömer bana alaycıl bir şekilde baktı bende kızdım ve arabaya bindik.

Arabada sadece Ömerle olmak beni tuhaf hissettiriyordu. O yokken bile aklımdan çıkmayan yaşadığımız özel anlar gelirken şimdi Ömer varken dahada su yüzüne çıktı. Bana yine Ateş bastı.
Dikkatimi dağıtmak için bir şeylerle oyalanmam lazımdı. Telefonumu kurcalamak geldi aklıma arkaya döndüm çantamı almak için mine tesadüf ki yine sakarlığım tuttu başımı koltuğa vurdum. Canım yanmıştı. Dikkatimi hiç bir şeye veremiyorum aklım hep başka yerde Ömerin kollarında.. Ne diyorum beni. Ömer arabayı durdurdu ve arkadan çantamı uzattı.

"Sıcak bastı"

"Anlamadım"

"Sicak oldu burası diyorum ben bi camı açayım"

"Klimayı açayım Defne istiyorsan"

"Yok yok cam iyidir hem doğal temiz hava almış olurum"

Camı açtım ve derin derin nefes aldım kendimi duygularımı dizginlemek için. Müzik açmak geldi aklıma aramızdaki bu gerginlikte biraz dağılmış olurdu radyoyu kurcalarken bir müzikte kalakaldım melodisi hoştu. Sözleri başlayınca beynimden vurulmuşa döndüm.
~                      ~              ~              ~
Bakması Ne Zormuş Ah O Güzel Yüzüne... Toplamış Yine Bütün Güneşi Üstüne Kamaşıyor Gözlerim Bebeğim... Öyle Gülmek Olur Mu Gözünü Seveyim? Cennet Dudaklarınmış Öpte Öleyim Aşkmış Adı Nerden Bileyim... Böyle Zulüm Olur Mu Gözünü Seveyim Adımı Sorsan Söyleyemem Yemin Ederim... Ah Ellerim Titriyor Of Bir Ateş Basıyor Özlemek Bu Dokunmakla Geçmiyor Ah -Doldur Sevgilim- Öyle Sev Ki Beni Yaramaz Sevgilim Mey Diye Içeyim... Doldur Sevgilim Kalbim Tekliyor Ah Gel Hasta Gibiyim...

yemin ederim bir şey var bugün bütün olmayacaklar toplanmış gibi beni sınıyordu. Hemen kapattım müziği ömerde bir şey demedi sadece gülümsedi.Ben böyle kendimi kontrol etmeye çalışırken Otele varmıştık bile. Kapımızı vale açtı arkadan valizlerimizi aldı. Bende usul usul Ömerin yanına geldim otele giricekken yanımıza yaşlı bir teyze geldi bizi yakıştırdığını ve birbirimizin kıymetinini bilmemizi söyledi.
Teyzenin söyledikleri o kadar doğruyduki..

" ne kadar doğru söyledi teyze"

"Evet evet dinle dediklerini"

Muhtemel Aşk (DefÖm) ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin