" bu gün pek bir süprizlerle doluyuz Ömer bey"
"Defne etkisi bunlar "
"Yaaa öylemi"
"Öyle "
Arabaya bindiler ve yola koyuldular.
~ ~ ~
***Akşam olmuştu. Hava kararmıştı bile. Lunaparkta epey
vakit geçirdikten sonra Ömer Defne'yi yemek yemeye götürüyordu. Özel bir yere kendi özel yerine."Ömer daha Ne kadar kaldı ben çok acıktım"
"Az kaldı geldik"
"İyi peki"
Gittikleri yol çok sakindi etraftan pek araba geçmiyordu, tepe gibi bir yere çıktılar bir süre sonra arabayı durdurdu Ömer.
"Burdan sonrasını yürüyeceğiz"
" çok yürüyecekmiyiz ben biraz yoruldum da"
"Biraz yürüyeceğiz ama bir teklifim var Defne hanım kabul ederseniz"
"Neymiş"
Ömer Defne'yi kucağına aldı ve yoluna devam etti. Defne'den küçük bir şakınlık çığlığı çıktı.
"Ömer napıyorsun"
"Teklifimi uygululuyorum"
"Ömer saçmalama ya yorulacaksın ben giderim"
"Olmaz ama gitmeden önce yapmam gereken bir şey var"
Defne'yi yere bıraktı. Sonra cebinden biraz öncede kullandığı turuncu fuları çıkartı Defnenin gözlerini tekrar bağladı.
"Bu kadar gördüğünüz yeter bence Defne hanım devamı gideceğimiz yere varınca"
"İçimden sana sövüyorum meraktan deliricem ama eminin harika bir yere gidicez o yüzden direnmiyorum ve varmayı bekliyorum"
" vay be diklenmeyen ve sadece bekleyen Defne'yi de görmek varmış neyse devam edelim Az bir yolumuz var zaten"
Tekrar aldı Defne'yi kucağına. Kaslı kollarıyla kuş kadar Defne'yi taşımak hiçte zor değildi zaten fakat rahat durmuyordu Defne kollarını Ömerin boynuna doladı sonra ellerini ensesinde gezdirmeye başladı huylandığını bile bile. Defne'nin bu hareketi oldukça rahatsız ediyordu Ömer aklına olmadık şeyler geliyordu. ( siz anladınız😈🔥🔞😂🔥) Yaklaşık 5 dakika yürüdükten sonra varmıştılar Defne'yi yavaşça yere bıraktı.
"Son durak Defne hanım ayrıca çok ağırmışsınız kollarım koptu"
"Ömer saçmalama ne ağırı ekmek arasıyla aynı kiloyum ben Bi dakka Bi dakka yedin yine beni dalga geçiyosun demi "
"Evet yedim, yerim benimsin çok hoşuma gidiyor senin bu hallerin"
Ellerini Defnenin yüzüne götürdü yanağını okşarken Daha ciddi sakin ama bir o kadarda iç gıcıklayan bir sesle konuşmasına devam etti:"sinirlendiğinde yüzünün aldığı hal ömür boyu izleyebilirim ha bide kızardığını zamanki halini"
Dudaklarını ufak öptü Ömer. Geri çekilince Defnenin yüzünde şaşkınlık vardı daha fazlasını bekler gibi öpücük az gelmişti sanki.