***
Sonunda uyanmıştı Defne. Ne kadar fazla uyuduğunu düşünüyordu, külçe gibiydi başıda çatlarcasına ağrıyordu. Tabi içerse o kadar dün gece. Gözlerini açmadan uzun uzun geriniyordu. Fakat gözlerini açtığında hiçte aşina olmadığı bir yatakta olduğunu sonunda fark etmişti. Yatakta hemen doğruldu ve Etrafına bakmaya devam etti. Kocaman lüks bir otel odasıydı. Yuvarlak iki kişilik bir yatak ordan uzanan salon yemek masası mini bar ve banyo. Gözlerine inanamıyordu. Buraya Nasıl ne Zaman gelmişti. Ayağa kalktı ve pencereye doğru yöneldi. nerede olduğunu anlamaya çalışır gibi baktı camdan karşısındaki manzarayı görünce şok olmuştu bunun bir rüya olabiliceğini düşündü gözlerine iki üç kere açıp kapattı inanamayıp bu sefer ovuşturdu ve tekrar açtı gerçektende orasıydı. Karşısında Kocaman Eyfel kulesini görüyordu. İyi ama Nasıl gelmişti ?"Ömer ömerrr burdamısın?"
Cevap gelmemişti kendi kendine konuşmaya devam etti."Allahım dün gece noldu hiç bir şey hatırlamıyorum of en son Ömerle yemek yiyorduk iyi ama ben Nasıl geldim buraya? Of başımda çok fena"
Banyodan sesler geldiğini fark etti. İrkilerek geri çekildi. Sonra ıslık sesi duydu. Erkek sesi. O ses dahada yaklaşıyordu. Gelen tabikide ömerdi bunu fark edince bir oh çekti. Salına salına üzerinde sadece beline dolanmış havluyla giriş yaptı odaya. yeni duştan çıkmıştı ve üzerinden damlayan sularla oldukça çekiciydi. Saçlarından çıplak tenine akan sulara dikti bakışlarını Defne ve o anda aklında olan milyon soruyu unutu verdi.
"Uyanmışsın Defne"
Defnenin bakışları hala Ömer'in vücüdünda.
"Heh evet uyandım "
"Sevindim hadi sende duş alda güzel bir kahvaltı yapalım daha yapıcağımız o kadar çok şey ve sadece 2 günümüz var"
Hala gözleri ıslak vücütta aklı tamamen uçmuştu.
"Hıh tamam"Ömer valizini açıp içinden kıyafet seçmeye başladı. Sonra bir kot şort ve tişört aldı eline, ve tabi iç çamaşırı.
Defnenin önünde belindeki havluyu hiç umursamadan vede rahatsızlık duymadan indirdi sonra rahat rahat giyindi.Safozu kabediyoruz😂😂😟🔥😂
"Ayh ölücem galiba "
"Bir şey mi dedin Defne"
"Sıcak mı oldu burası ne"
"Yok olmadı ama sen istersen bir duş al iyi gelir "
"Hah tamam olur"
Banyoya girdi Defne ömerde Aslında bilinçli olarak yapmıştı bunu Defnenin eli ayağına dolaşınca hoşuna gidiyordu. Ayakkabılarını bağlarken demin olanları düşünerek tek başına güldü.
Ömer gülmeye devam ederken Defne koşar adım geldi yanına."Aklımı başımdan aldın Ömer beynim aktı bizim burada ne işimiz var Nasıl ne Zaman geldik buraya ?"
"Demek aklını başından alıyorum öyle mi?"
Bornozlu defneye yaklaştı ve belinden sıkıca kaçamayacağı şekilde kavradı yüzleri çok yakın bedenleri ise birbirine değiyordu.Ömer'i her an öpücekmiş gibi gözleri dudaklarında
"Bana böyle yapma sen böyle yapınca olan küçük aklımda buhar olup atmosfere karışıyor ne soracağımı ne tepki vericeğimi karıştırıyorum. Mesela şu an seni deli gibi öpmemek için kendimi zor tutuyorum."