Herkese meraba istek aldığına göre bende devam ediyim dedim🙈 bu arada bu bölümde sevişme yok yazmadım çünkü neden yazayım 🔥😂😂şaka şaka kaldığı yerden devam ediyo üstünden gün de geçirmedim o yüzden ha bide sizi ufak ufak göt etmeyi seviyorum ❤️😂 bu arada beğenip beğenmediğinizi nelerin hoşuna gitmediğini söylerseniz düzeltemeye çalışırım lütfen söyleyin 🙏🏻 neyse şimdiden yazım hatalarım adına özür vede herkese iyi okumalar diliyorum 😌✋🏻
"bazen gerçek olmıyabilirmisin diye şüpheye düşüyorum"
"Aa o niye"
" bu kadar zarif ruhlu derin ve dokunaklı bakan nefesimi kesecek kadar güzel, huysuzluğuyla bile aklımı başımdan alan, sevilmeyi şahane bilen bu kadını yanımda istiyorum artık"
Şu an eridim gittim 😍 bu sözlerle bütün hücrelerime kadar titriyordum. Saçımı taramayı bıraktı arkamdan kulağıma yaklaştı nefesini hissetmiştim.
"evlen benimle"💍
~ ~
Bir süre kalakalmıştım. Ne kadar kaldım o pozisyonda bilmiyorum. Biraz affaladım çünkü gerçekten beklemiyodum. Her ne kadarının hayalini hep kurmuş olsamda. Yüzüne baktım sonra kalktım hiç bir şey demeden orta kata inip merdivenlerin orda kalan kıyafetlerimi aldım banyoda giyindim ve çıktım.
Ömer bu yaptıklarıma anlam veremiyodu peşimden öylece geliyordu.
Saçimi hafif havluyla kuruladım ama Yinede ıslaktılar aşağı kata indim Ömer de geldi."Defne neler oluyor neden cevap vermiyosun lütfen bir şey söyle nereye gidiyosun? "
"Ö..Ömer ben ben yapamam seninle evlenemem tamam bir şeyler yaşadık ama olmaz ben gidiyorum hoşçakal"
Öylece baktı yüzü bembeyaz korkuyla gidişime bakıyodu.
Kapının önüne geldim kolumdan tuttu"Neden Defne neden beni bu seferde mi bırakıp gideceksin? "
"Gitmeliyim, bu yaşadıklarımız unutalım hiç yaşanmamış gibi, hoşçakal"
Kapıyı açtım gidicekken koşarak döndüm ve o hızla Ömerin dudaklarına yapıştım.
Neye uğradığını şaşırdı Ömer
Ufak bir kahkaha attım😂"Şapşal ne bu hal sana hayır diyebileceğimi Nasıl düşündün seni Böyle birakıp gidebiliceğimi o hatayı bir kere yaparım bir daha asla bırakmam seni"😍❤️💋
"Gidiyosun sandım yine çekip gidiyosun beni öylece bırakıp gidiceksen sandım, aklım çıktı Defne kalbimi söküp gidiyodun bir daha sakın yapma bunu Defne ! "
Beni hızlı bir şekilde kendine çekti ve sıkı sıkı sarıldı sonra derin derin nefes aldı biraz da rahatlamıştı sanki :)
"Yapmam istesemde yapamam ben sensiz yarımım seni düşünmeden yapamıyorum ki, evet"
Eveti kısık sesle söylemiştim"Ne, ne eveti anlamadım"
"Evet, evet sonsuza kadar evet seninle bir ömür yaşamaya evet bir daha çekip gitmek yok hayatımı seninle birleştirmeye evet "
Son evet diyişim haykırış gibiydi Ömer Kocaman gülümsedi orada evin girişinde beni kucağına alıp döndürmeye başladı beni yere bıraktı ve uzun uzun öpüştük dillerimiz birbirine karışıyordu hafif hafif geri çekilip nefes alıp tekrar öpüşüyoduk. Daha öncede öpüştük hemde kaç kez ama bu sefer ki huzur vericiydi. Öpüşmemiz ikimizide sakinleştiriyordu.
Öpüşmeyi bırakınca sarıldım sıkı sıkı onu hiç bırakmıycağımı hissettirmek ister gibi çünkü sarılmak en iyi ilaçtı.sarılmak hissetmenin en yalın haliydi. Sıcaktı huzur vericiydi birbirimizin üstüne kokularımız geçmesiydi ve bu kokunun hafızamızdan hiç çıkmamasıydı.