41 kere Maşallah..

8.3K 228 31
                                    

Selamm✋🏻 herkes 41 sonunu yazar bende başını yazayım dedim😂 herkes mersine bende tersine gideyim dedim😂😍😂🔥 neyse iyi okumalar✋🏻🙏🏻🙈

       ***       ***

Sabah uyandığımda yüzüme bahar ayının getirdiği o sımsıcak güneş vurmuştu. Burnumda Ömerin kokusu vardı. Hiç kıpırdamadan bütün gece sarılarak uyumuştuk.
Hafif kıpırdandım Ömer de çekti üstümdeki kolunu üstüme kırmızı kareli gömlek geçirdim ve odadan çıktım içerisi savaş alanı gibiydi biz bu kadar Nasıl dağıtmıştık buraları böyle. Yüzümde ufak bir gülümseme oluşmuştu dün gece yaşananlar aklıma gelince Ömerin gelişi onu birden öpmem. Evin her köşesine izimizi bırakmıştık. Yazık sinan beyin evine. Gece dağıttığımızı toplamaya başladım sonra mutfaktan buzdolabından çıkarttığım çilekleri bir tabağa koyup salondaki yemek masasının üstüne oturdum. Ayaklarımı sallaya sallaya aynı anda çilekleri yiyordum. Yüzümde şapşal gülümsememle :)

Ömer : sabah kalktım üzerimi giydim ve gerine gerine çıktım yatak odasından içerde masanın üstünde güneş gibi parlayan bir adet defne vardı bonus olarak çilek yiyordu. Yanına Yaklaştım

"Ohoo hani nerde kahvaltı falan hazırlanmamış"

Yanına geldim iki kolumu masaya koydum bacaklarımı bacaklarının arasına aldım oldukça yakındık. Bir yandanda çilekleri yemeye devam etti.

" hemende bir söylenmeler bir şeyler. İnsan önce bi günaydın der bir tatlı tatlı konuşur, bakar lütfen ama"

"Sen her sabah Böyle güzel uyanmak zorunda mısın "

"Nerem güzel Canım Çarşamba cadısı gibiyim"

"Ben bayılıyorum ama bu haline onu napıcaz"

Defne:
Elimdeki çileği yemeye devam ettim aynı anda bu güzel sözler yüzümde Kocaman bir gülümsemeye sebep olmuştu Ömer konuşmaya devam ediyordu ve ben eriyordum.

"Ayrıca sana bundan sonra gülümsemekte yasak"

"Niyeymiş ki o" bunu söylerken bile ağzım kulaklarımdaydı. 😊

"Bak hala"

Bu sefer kendimi tutmadan Kocaman güldüm.
"Sen baya baya ciddisin yani"

Elime bir çilek aldım ve ısırması için Ömer'e uzattım. Oda ısırdı bi parça ve gözlerimin içine bakarak yemeye devam etti. Bende gözlerimi hiç ayırmadım.

"Yalnız hep alev aldı buralar"

Beni her an öpücekmiş gibi konuşmaya devam etti.
"Almasın mı ?"

"Alsın madem içimiz ısınsın"
Sonra Ömerin ısırdığı çilekten bende ısırdım ve dün gece sıkça yaptığımız gibi tekrar öpüşmeye başladık. ( burda tam burda sansür yedik zalım devrim😂😒👊)

Öpüşmeye devam ederken Ömer yanağıma kaydı sonra boynuma durmuyordu. Ben biraz heyecanlandım sanırım.

"Eee ..hadi kahvaltı yapalım" 
Başımı hafif yana kaydırdım Ömer çekilsin diye
Yanaklarımda kızarmıştı hıssediyordum.

" iyi. Peki madem."
Yüzünde her zaman sadece bana attığı piç gülümsemesiyle.

Kahvaltı ediyorduk iştahım baya açılmıştı yediklerime inanamıyordum. Sanırım dün akşamın etkisi.😂 Çayımı yudumlayıp bardağı geri koyarken bana bakan 2 çift göze takıldım.  Ömer hiç bir şey yemiyordu sadece dikkatli dikkatli beni izliyordu. Yüzümü ona çevirdim ve biraz mahçup gülümsedim.😳

Muhtemel Aşk (DefÖm) ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin