Hello herkese yazdım bir şeyler bakalım beğenecekmişsiniz😳🔥
~
Defnenin 8.bölümde Ömerin evini basıp o gece kaldığında asıl olması gerekenler (yani bence😂) neyse iyi okumalar 💁🏻🙋🏻~~~
Defne bütün gün Yasemin'in peşinde defile için mekan ararken çanta gibi dolandı Ömer beyimizin emriyle.
Yasemin'de her türlü gıcıklığı yaptı Defneyi deli etmek için. E tabi bide yanlarında Derya varsa çıldırmamak mümkün değil.
Artık Canına tak Dedi ve akşam olunca herkes evine dağılınca Defne soluğu Ömerin evinde aldı.
Kapı çalındı.Ömer sakin adımlarla kapıyı açtı.
Karşısında sinirden kıpkırmızı titreyen Defne'yi görünce hem şaşırdı ama bu durum bi hayli hoşuna da gitmişti.D: Siz beni delirtmeye mi çalışıyosunuz çünkü tebrik ederim başardınız çıldırdım !
Ö: sen gel bir ben sana kahve yapayım
Ömer Defne'nin niye bu kadar sinirlendiğini bildiği için alttan almaya kararlı.
Defne çantasını yere fırlattı adeta koşar adımlarla Ömerin peşinden gitti.
İkiside mutfaktalar
Ömer herzamanki sakin tavrıyla
Ö:sakin ol Defne
D:sakin falan olmıycam işte olmıycam,
Sakin olamam ya bilerek gönderdiniz beni Yasemin hanım'la benden hoşlanmadığını beni çıldırtmak için herşeyi yapacağını bilerek ! İnanamıyorum ya bunu neden yaptınız !Ö: bu kadar sinirlenme Defne Yasemin istedi yardıma ihtiyacım var Dedi o yüzden gönderdim seni, bekle kahveni yapayım biraz sakinleş öyle konuşalım sinir küpüsün şu an maşallah.
D: yok yok siz durun ben yaparım KAHVENİZİ ama hangi fincanla diye sormadınız ( bunları söylerken Defnenin sesi iyice çatallaşır)
Önündeki dolabi açıp eline geçen ilk bardağı fırlattı karşı duvara, eline bir kaç tane daha geçirdi ve fırlattı, sonuncusunu atamadan Ömer Defne'nin ellerinden tuttu durdurmak için o an göz göze geldiler ikiside bir garip oldular kendilerinden saniyelik geçtiler ve Ömer kendini tutamayıp birden Defne'nin o büyülü dudaklarına yapışıverdi.