Arada küçük küçük öpücüklerle tamamladılar o muhteşem manzarayı.
*****
Eyfel kulesinden indikten sonra ellerini hiç bırakmadan yürümeye devam ettiler. Ayakları onları "ponts des Arts" a götürmüştü. Yani daha çok Ömer götürmüştü. Milyon tane asılı kilitler bu da demek oluyor ki,dünyanın her tarafından gelen çeşit çeşit insanın Dilekleri istekleri umutları vardı. Ortaya çıkan görüntü ise tam bir şölendi. Ömer Defne'yi durdurdu. Köşedeki küçük dükkana girdi ve kısa sürede geri geldi elinde bir poşetle poşetin içinde 2 tane kilit vardı."Ömer bunlar ne?"
"Gel beraber Dilek tutucaz"
"Gerçekten mi "
"İkimizden aşkımızdan bir iz bırakıcaz buraya"
"Ne tatlısın"
"Senin kadar olamam tatlı defnem. Hazırsan birlikte bir dilek tutucaz gözlerini sıkı sıkı kapat bir dilek tut sonra beraber takıcaz kilitleri buraya.
"Benim dileğim belli sensin ve gerçek oldu bile"
"Benim her dileğimin içinde sen geçiyorsun"
"Hazırsan takalım"
Defne gözlerini kapatıp ömeri diliyodu herşeyden çok ama gözlerini her kapadığında aklına Ömer'e söyleyemediği o lanet oyun geliyordu onu huzursuz eden aşkını doyasıya yaşamasını engelleyen berbat ama aynı Zaman'da ona ömeri getiren oyun. İçinden oyunun kaybolmasını diledi hiç olamış olsun istedi hayatının geri kalanını Huzurla ve sevdiği Adamla geçirmekti tek isteği. korkusuzca.
Ömer ise pek farklı değildi dileği defnesiyle Mutlu olmaktı.
"Ne diledin?"
"Tahmin etmesi o kadar zor değil bence sen?"
"İkimizde aynı şeyi diledik bence defnem"
Defnenin gözleri dolmuştu. Ömer ise neden niçin diye sorgulamadan sıkı sıkı sarıldı defneye.
"Hadi bakalım toparlan ne bu duygusallık Defne hanım biz buraya kafa dinlemeye eğlenmeye geldik"
"Ay ne biliyim Ömer bir an işte mutluluktan oldu"
"Mutluluktan bile olsa birak ağlamayı gözlerinin dolmasını bile istemiyorum Defne hadi bakalım gidiyoruz"
Başını salladı onay vermiş gibi.
Kolunu Defnenin omuzuna geçirdi defnede ömerin beline yürümeye devam ettiler.
Anlık duygusallığından yine bir çırpıda kurtuluvermişti Defne"Ee nereye gidiyoruz ?"
"S.."
"Dur tahmin edeyim sürpriz"
"Evet haha"
"Aman niye soruyosam ketum şey söylemeyeceksin Nasıl olsa"
"Aferin Defne hanım çözmüşsünüz kocanızı"
"E tabi çözerim ben ne varki bunda açık kitap kocam"