Commencer à écrire votre histoire
"Alo abi Ne oldu ?"
"Kızım defo gece o kadar aradık nerdesin sen neden cevap vermiyorsun ?"
"Ee şey şey boşver sen anlat NE oldu "
"Hemen gelmelisin"
****
"noldu nihana mı bir şey oldu ? delirtmesene adamı abi !"
"Dün gece 3 sularında baba oldum defne ! hani hastahane'ye gelmek görmek istersin belki..."
"Ne ? Ne tamam geliyorum hangi hastane"
"Bir şey mi oldu Defne hastane falan dedin ?"
"Abim doğurmuş. Ay şey ne diyorum ben abim baba oldu nihan doğurmuş dün gece hala oldum :) "
"Ne diyorsun, hemen gidelim, hangi hastaneymiş ?"
hastaneye vardıklarında herkes oradaydı. iso, Turkan hanım, ekmek arası, serdar. nihan'ın annesi daha yoktu memleketten gelememişti daha. odaya girdiklerinde hasta yatağında yatan Nihan'ın yanında minik beşiğiyle eşlik eden küçük iso vardı. o kadar güzel uyuyordu ki görünce iç geçirmisti defne. sessizce tebrik etti abisini Nihan'ı . sarıldılar en içten şekilde. ikisininde gözleri dolmustu. ömerde her zamanki zarifliğiyle duruyordu. çok geçmeden Türkan'la Esra Nihana bir kaç eşya getirmeye gitmiştiler. serdar'da içecek bir şeyler almaya ömerle birlikte kafeteryaya. defne'yle Nihan yalnızdılar odada e tabi birde minik iso yanlarinda :) .
"Nihan, mucize gibi bir şey bu,"
"Sen onu bide bana sor doğururken. gerçi unuttum gitti. ana oldum ben şimdi sen anlamazsın."
"Loğusaliğina veriyorum nihan pes. yalnız ben bunu yerim Nihan çok tatlı."
"yiyemezsin oğluşumu git kendin yap çocuk kendininkini yersin."
"o biraz zor ya neyse..."
"Niye, neden, noldu, birşey var dimi seni geçen aradığımda geçiştirmiştin anlamıştım hadi dökül."
"Nihan ben düğün akşamı nikahtan önce herşeyi anlattım omere... kiralık aşk'ı... 200 bin lirayı. Neriman hanımı herşeyi işte..."
"OHA. kızım naptın sen hani evlendikten sonra uzun bir süre sonra söyletecektin."
"yapamadım. Yapamazdım. Nihan, yani üstümde fil gibi bir yalanla evlenmek istemedim Ömerle. yani bunca olandan sonra bide bunu yapamazdım ona. belkide kurtulmak istedim yalanlardan taşıyamıyordum biliyorsun. Evli olsak bile boyle bir yalanla yaşamak istemedim Ömer'le. O zaman her mutlu anımızda bu lanet oyun gelicekti aklıma hep geldiği gibi..."
"herşeye rağmen evlendi ama seninle."
"Herşeye rağmen evet."
"Şimdi son durum ne. yani bakıyorum yine bir aradasınız yinede"
"son durum. hem varız hem yokuz. beni afedene kadar bekliyecegim."
"Seviyor seni Omer Defne süresini bilemem ama kesin afedicektir seni."
"Öyle mi diyorsun".
"Öyle diyorum tabi hem sen demiyormuydun bir olmayacak iki olmayacak üçüncüde elbet olucak sen içini ferah tut. ha bide Ömer konuştu mu diğerleriyle ? "
"Yok daha konuşmadı. yüzleşince neler olabiliceğini tahmin bile etmek istemiyorum. off içim karardi. Bu konulari biraksak şu güzelliğe dönsek".