Jmenuji se Tereza Schwarz*. Za půl roku mi bude osmnáct. Žiju se svým otcem v domku na kraji města. Máma mi umřela, když mi bylo osm.
Proč se jmenuji Schwarz? Babička z máminy strany je z Rakouska a i mamka se v Rakousku narodila. Tata tam potom emigroval. Seznámil se s maminkou a po totáči si ji odvezl do České republiky.
Ráda kreslím, hraju na klavír,na kytaru a hlavně strašně ráda zpívám. Letos budu dělat talentovky na konzervu. Moc se tam chci dostat. Momentálně chodím na střední uměleckou školu se zaměřením na sólový zpěv. Je ale soukromá a tata mi ji nehodlá dál platit. Platila bych si ji sama, ale výplata z brigády mi sotva stačí na věci, které potřebuju - například: oblečení, kosmetiku, vybavení do pokoje nebo tak...
Proč říkám otci tata? Se svým otcem nemám vůbec dobrý vztah. Vlastně jsem ani nikdy neměla. Vždycky se to dalo nějak obejít, ale po smrti maminky mi připadá, že se ke mě chová ještě hůř. Dělá mi naschvály, jako malé děcko. Nemám ho moc ráda. Vlastně skoro vůbec. Na to, abych ho nazývala tátou, tatínkem a jinak, by se musel jako ten táta chovat. Myslím, že se to dá chápat...
Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Deedee** [Dýdý]. Teda celým jménem Dita Dolišková. Nikdo jí ale neříká jinak, než Deedee, nebo zkráceně Dee. Jednou se totiž na táboře podepsala "DD" a byl tam s náma jeden kluk z Londýna. A když uviděl takový podpis, ptal se hned všech: "Who's Deedee? I want to meet with him" :D No už jenom to, že si myslel, že je to kluk... Ale to nevadí... Zpátky k Deedee samotné.
Má kratší, černé vlasy s zeleným melírem. Vlasy má sčesané na patku. Je taková trošku "EMO". Nosí převážně černou barvu. Mám ji strašně ráda. Vždycky mi dokázala poradit a pomoct. Nevím co bych bez ní dělala...Jediná škoda, že se semnou Deedee nehlásí na konzervu.
Mě říkají Tess. Vzniklo to z původního Terez, jak jsem si nechávala říkat kdysi na základce. Nenávidím, když mi kdokoli říká Teri, nebo Terr. Za to bych vraždila :D
Tak to by bylo něco o mém životě...
--------------------------------
*Schwarz - [Švarc] (německy černá)
**
Deedee - [Dýdý]
ČTEŠ
V záři reflektorů
Teen Fiction...jsem vlastně obyčejná sedmnáctiletá holka... Obyčejná holka s neobyčejným příběhem. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Příběh dívky, která to nemá v životě jednoduché... Potřebuje zpěv, tanec, lásku, rodinu, přátele, ... Ale ne všechno je v životě zadarmo...