29*

48 3 0
                                    

Nešlo mi to do hlavy... Když Filip odešel, rozhodla jsem to s Deedee probrat...

"Dee?"
"No?"
"Možná to teď bude trochu divný, ale... Vy jste s Filipem spolu?" řekla jsem vážně. Deedee se zvedla z gauče, přisunula si židli a postavila ji naproti mě. Posladila se na ni a zhluboka se nadechla.

"No, podívej já jsem ti to chtěla říct,..."
"Takže jo?!"
"Jo,..." sklopila oči "promiň, já jsem..."
"Deedee to je v pohodě, nech to tak," usmála jsem se ni ni a drbla ji do kolena. Taky se vděčně usmála.

"Já už jsem to řekla i mámě... Je to okey... Vzala to, jako že už na to stejně mám věk, takže tak no..."
Přikývla jsem jen.
"Hele, přemýšlela jsi už nad názvem té naší skupiny?" zeptala se potom
"Ani ne,"

"Napadá tě něco?"
"Vůbec..." řekla jsem bezradně
"Mě taky moc ne..."
"Hej uvědomuješ si to vůbec? Víš co se nám právě děje, Deedee? Máme šanci rozjet kariéru. Což je v našem věku úžasný... Kolik lidí kvůli tomu utratí spostu peněz a stejně si jich nikdo nevšimne. A nám to bylo položeno přímo před nos! Máme neskutečný štěstí... Deedee, věříš v osud?"
"Nevím... Spíš ne..."
"Já věřím. To co se děje, má nějaký smysl. Všechno co se děje, má svůj smysl. Prostě to tak je... Chtějí právě nás!"

***

"... okey, tak příští úterko zas tady, domluvíme to nahrávání. Jste boží! Čau!" rozloučil se s námi Marek a odešel z místnosti. Zůstali jsme tam jen my čtyři.

"Děcka to je trapný... Dost trapný... Marek nám sehnal skladatele, dělá pro nás první poslední... a my? My nehejbnem ani prstem a nejsme schopni vymyslet ani jeden posranej název skupiny!"
"Ale, tak to pojďme vymyslet teď..."
"Tak já nevím... nic mě nenapadá..."

Ano. Nikoho nic nenapadlo. Seděli jsme vedle sebe, všichni jsme zarytě koukali do blba.
Chtělo to originalitu, to bylo jasný... Venku za oknem se slítli dva holubi. Začali se požďuchovat a postupně to propuklo v jakousi bitku...

Pak...

"Tussle!* Tussle! To je ono! TUSSLE! TUSSLE, TUSSLE!!!" vykřikl Kuba.

Vrhli jsme na něj nechápavý pohled. "Tussle. Tak se můžeme jmenovat! Ne snad?" nadšeně se koukal

"Jo, to je fajn..."
"Tussle, tussle, tussle... Jop! Mega!"
"No... Nemá to ty... Má to všechno, dělám si prdel!" huláká Filip a směje se.
Nikdo jiný se nesměje. Jen Dee se naoko uchichtla, aby asi neurazila...

"A co FoeTussle? Jako nepřáelská bitka...?" navrhla jsem
"Bomba Tess!"
"Super!"
Jen Filip se moc netvářil "Okey," řekl jen.

"Takže máme rozhodnuto, jmenujeme se FoeTussle - psáno dohromady s velkými počátečními písmeny." uzavřel to Kuba


*tussle - čti [tasl] => bitka
**foe - => nepřítel

V záři reflektorůKde žijí příběhy. Začni objevovat