3*

83 6 0
                                    


Tak dnes se chystám na přijímačky na konzervu. Ráno jsem vstala na budík a šla na záchod a potom do koupelny. Umyla jsem si obličej a stáhla vlasy do drdolu. Seběhla jsem po schodech dolů. Tata ještě spal. Z lednice jsem si vynadala láhev mléka a nalila si ho do misky asi centimetr pod okraj - tak jako každé ráno.

Mléko jsem vrátila a misku dala do mikrovlnky. Vzala jsem si dózu s nažloutlým práškem. Vedle ní jsem položila pytlík CHIA semínek. Natáhla jsem se pro banán, který ležel v ošatce na baru. Mikrovlnka cinkla.
Do misky s teplým mlékem jsem nasypala kukuřično - pohankovou kaši, nakrájený banán na kolečka jsem pokladla na kaši a posypala vše CHIA semínkama. Mňam!
Šla jsem ke stolu. Nahoře bouchly dveře. Né! A klid je pryč.

"Dobré ráno Teri," pozdravil mě otec
"Čau," řekla jsem mu. Nesnáším, když mi říká 'Teri'. A on to ví. Dělá zase naschvály... Blbec.
"Co tak nabručená po ránu?" ptal se "Nemáš dneska náhodou ty přijímačky?" tvářil se jak debil
"Nááahodou mám." odsekla jsem.
Dojedla jsem a odnesla lžičku s miskou do dřezu. Tata si vařil kafe.
"Jdu se nahoru chystat..." houkla jsem

V pokoji jsem musela trošku pohnout. Neměla jsem noc času. Stoupla jem si před skříň. Nakonec jsem zvolila fialové kalhoty, bílé tílko a šedou bundičku. Potom jsem si šplíchla deoš a odběhla do koupelny.
Na kartáček jsem si kydla pastu a vyčistila si zuby. Potom jsem ze skříňky nad umyvadlem vyndala svou toaletní taštičku. Vzala jsem make-up a nanesla si ho na obličej. Dnes jsem si udělala jen tenčí linky. Řasenkou jsem za to nešetřila. Líčení bylo zakončené světlou rťenkou. Vlasy jsem pročesala a stáhla je gumičkou. Hotovo. Mrkla jsem na sebe v zrcadle.

Skočila jsem si ještě pro žvýkačku do pokoje. Málem bych zapomněla na texty písniček! Popadla jsem svoji kabelku a vyrazila z domu.

 Málem bych zapomněla na texty písniček! Popadla jsem svoji kabelku a vyrazila z domu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
V záři reflektorůKde žijí příběhy. Začni objevovat