22*

42 3 0
                                    

Utíkala jsem po ulici. I když ono to moc nešlo utíkat, když jsem na rameni měla tašku a v druhé ruce kytaru. Šla jsem na jistotu. Vím kam jdu...

_____________________

"Tess! Co tady...? A co to...? Proč...?"
Vrhla jsem se ní kolem krku.
"Deedee, prosím,..." rozbrečela jsem se
"Ježiš! Copak se stalo?"

***

Tak jsem jí to všechno povyprávěla. I jejím rodičům. Ti dovolili, že u nich můžu bydlet. Stejně - Tom - brácha Deedee je v Americe, takže můžu být v jeho pokoji.
Byl obrovský. Ono celkově. Deedee měla - nebo jako její rodina - měli spoustu peněz, takže mají obří dům, miliony pokojů, pořád nové a nové sedačky, mikrovlnky a tak...

 Deedee měla - nebo jako její rodina - měli spoustu peněz, takže mají obří dům, miliony pokojů, pořád nové a nové sedačky, mikrovlnky a tak

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Člověk by řekl, že když má takové možnosti, že bude lakomý, děti rozmazlené - prostě klasičtí bohatí lidi. Ale u Dee je to naopak. Ví, co všechno má a váží si toho. Ráda se dělí. Ví, že ne všichni mají takové možnosti, a tak se snaží, aby měl každý trochu toho štěstí...

Odložila jsem si tašku na zem a sedla si na postel. Očima jsem přejížděla po stěnách. 'Zabiju tě, ty malá děvko!' Ta věta mi pořád zněla v hlavě. Ne. Nesmím na to myslet... Vytáhla jsem svůj MacBook a seběhla dolů po schodech.
U Deedee doma jsem byla taky taková pečená vařená. Znala jsem to u ní moc dobře.
Zamířila jsem do společenské místnosti, kde už seděla Dee, taky se svým Macem.

"Dívej! Dívej!" zvolala najednou. Jen jsem se tázavě podívala. Deedee spustila: "Policie zadržela sedmačtyřicetiletého Ottu Schwarze,"
"Cože?" nevěřila jsem vlastním uším

"Nevím. Ta zpráva je teď čerstvá pár minut. Nic víc tu není. Ani za co, nic. No jó! Ty fajsbóký," ušklíbla se na mě "ty už nemluví pravdu vůbec... Kam to spěje, lidi?"

***

Tu noc jsem nemohla usnout. Zatkli ho? Kdo to nahlásil? Co vlastně nahlásil? A jak se to dozvěděl?

V záři reflektorůKde žijí příběhy. Začni objevovat