10*

59 4 0
                                    

"Tak ja jdu, zdar!" houkla jsem do obyváku na tatu celkem mile...

"Pa," odpověděl taky celkem v pohodě

"Wooow! Tess, vypadáš luxusně!" uznala Deedee, která semnou šla na koncert dřív, aby mi pomohla se připravit. "Ty šaty, to je... to je... to je bombový!"

Zvolila jsem tedy šedé, bavlněné šaty, přes ně hodila koženkovou bundu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Zvolila jsem tedy šedé, bavlněné šaty, přes ně hodila koženkovou bundu. Vlasy jsem klasicky stáhla do ohonu a vzala si svou černou kabelku.
"Tak pojď, prosímtě, ať dojdeme v čas!" vybídla jsem Deedee.

_______________________

"Ahoj, Terezo!" uvítala mě vlídně tlustá paní Smoradová a vedla mě do sálu. Bylo tam obrovské podium s pěti mikrofony. Vyšly jsme na podium a zašly do zákulisí. Seděli tam dva kluci. "Tohle je Tereza, kluci. Terezo, tohle je Jakub a tohle Filip." ukázala prvně na blonďáka s patkou a potom na druhého kluka s mikinou a kapucí, naraženou hluboko do obličeje. "Ještě by měla přijít Gábina." vysvětlila mi paní Smoradová.

"Kluci a Gábina se na naši konzervatoř hlásili stejně, jako ty. A vybrali jsme je také tak, jako tebe." odmlčela se "Tak já vás tady nechám, pobavte se, připravte se a za patnáct minut si pro mě přijďte dopředu a rozezpíváme se, ano?" všichni jsme přikývli a tlustá paní odešla.

"Čau, já su teda Filip," napřáhl ke mě ruku ten s kapucí. Stiskla jsem a potřásla jsem jí. Potom přistoupil k Deedee a totožně ji pozdravil. "Budeme dneska zpívat spolu. Teda jako Gábina, ty, Kuba a já, Smradka ti to asi neřekla co? Jak tak koukám na ten tvůj fejs!" uchechtl se
"Kubo, pojď sem pozdravit holky snad, ne?" kývl trochu vyčítavě Filip na kamaráda. Ten ale seděl a hleděl do mobilu jako opařený.
"Kubo, co je?" zeptal se ho Filip. "Gába... Gába... Ga- Ga... Gábina nepřijde. Srazilo ji auto. Už je v pořádku v nemocnici, ale nemůže dnes dojít. Má šrouby v noze na minimálně 3 měsíce..." vykoktal se

"Doprdrle!" zaklel Filip "Co teď? Nemáme náhradu! Kdo to odzpívá, tak jako Gába? Kurva!" nadávak pořád Filip...

Co teď? Tak to je opravdu v prdeli! Mysli, Terezo, mysli!!

V záři reflektorůKde žijí příběhy. Začni objevovat