24*

50 3 0
                                    

"Určitě." řekla Deedeeina mamka
"A souhlasíte tedy s tím, že u vás Tereza, jakož to nezletilé dítě, může bydlet do dne svých osmnáctých narozenin..." ptala se policistka s dlouhým blonďatým culíkem.

"To je samozřejmost. Do Terezčiných osmnáctin minimálně." řekla a usmála se na mě. Úžasná. Je úžasná! Přesně jako moje... Ne. Nesmím myslet na mamku. Teď určitě ne.

***

Když jsme odcházely z policie, stavily jsme se ještě do cukrárny. Dala jsem si muffin z ovesných volček a banánu. Bez cukru a mouky. Paní Dolišková nad mým stravováním trochu vyvracela oči, ale nic mi nezakazovala. Deedee začal zvonit telefon.
"Ano? - Ahoj! - Ne, ne, vůbec. Co potřebuješ? - Je, to je boží! - Aha - Aha - A v kolik? - Jo, na pohodu - Kam že? - To neznám... - Uuu jo to by bylo super. Tak jo, tak zatím - jojo pá." ukončila to

"Tess, Filip volal, že prý se s námi ten chlápek z 4U chce na něčem domluvit a potřebuje pár věcí podepsat. Za hoďku pro nás přijedou k nám."
"To je super!"
"No to je!" usmála se a objala mě. Její máma zaplatila a nastoupily jsme do auta.

Doma - no, skoro doma - jsem se převlékla do džínových kalhot a bledě modrého tílka.

Asi za půl hodiny kdosi zazvonil. Kuba s Filipem! Vyběhly jsme s Deedee ven a já jsem zůstala strnule stát. Motorky? To jako pojedeme na motorkách? No nenee...

"Ahoj," řekl Filip, vzal Deedee kolem pasu a dal jí pusu.
"Áhoj," prohodila jsem. Překvápko?
"Čau," kývl nakonec Kuba. Usmala jsem se na něj.

"Tak Dee, ty pojedeš semnou a Tess s Kubou?" usmál se, Deedee nepouštěl
"Fajn," řekl Kuba a ušklíbl se na mě
Podal mi helmu. Potom nastartoval motorku a naznačil, abych si nasedla. Seděla jsem za ním a držela ho kolem pasu. Trochu jsem se bála. Přitiskla jsem se k němu víc.

Filip s Dee už byli dávno před námi. "Dobrý?" křičel
"Jo, v pohodě" křičela jsem taky
Stejně jsem se přitiskla zase o kousíček víc. V dálce byla už vidět Filipova motorka. A už jsme jeli vedle sebe.

"Jedeme napřed, vy si jeďte v klidu."
řval Filip na Kubu. Ten přikývl.

Zase nam zmizeli z dohledu. Jeli jsme si opravdu na pohodu. V klídku, ani ne rychle,ani ne pomalu... Prostě napohodu.
"Žiješ?" uchechtl se
"Ne!" zasmála jsem se
"Dobrý, jedem dál!" smal se taky a trochu přidal plyn.

Jeli jsme kolem nějaké odbočky na lesní cestu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jeli jsme kolem nějaké odbočky na lesní cestu. Už z dálky se mi zdálo, že tam vidím stát motorku. Když jsme ale jeli kolem, pozorně jsem se dívala. A kdo tam nebyl! Deedee s Filipem. A Deedee za křovím bez trička. Bože můj!

Když jsme dorazili na místo, Kuba mi pomohl sesednout.
"Díky, bylo to super!" řekla jsem
"Bylo," usmál se

Najednou přijela Dee s Filipem. Když si sundala helmu, bylo na ní vidět, jak je ještě rudá... Řekla jsem si ale, že ji nebudu řešit.
Vešli jsme do budovy s obrovským nápisem 4U

"Dobrý den, my jdeme -" začal Kuba
"Děcka! Tady, to je pro mě, Dášo, ty prosímtě pusť." volal Marek Stránský na paní na recepci. Ta nám uvolnila turniket a všichni jsme prošli. Marek nás vedl dlouhou chodbou až nakonci zahnul doprava. Byly tam čtyři židle vede sebe u podélného stolu. Naproti nim byla jedna. Na každém místě byla sklenička vody a pár paírů a propiska.

Zasedla jsem nejlbíž oknu. Vedle mě Kuba, potom Filip na na druhý kraj Dee.
"Jsem rád, že jste přišli" řekl Marek

V záři reflektorůKde žijí příběhy. Začni objevovat