Táta seděl na židli a mnul si vzteky čelo. Já jsem seděla na posteli naproti němu celá rudá jako rajče. Uteklo pět minut a táta si povzdechl. Byla jsem jak na trní. Každý jeho pohyb mě doháněl k šílenství. ,,Tati?" Prolomila jsem to napjaté ticho. Táta se pomalu zvedl, došel ke dveřím a vrátil, spíše se snažil, do původního stavu. Poté se opřel o zeď a znovu si povzdechl. ,,Tak už konečně něco řekni." Jenže on stále mlčel. Doháněl mě k šílenství. Nezvládla jsem to. Prudce jsem se zvedla a zamířila ke dveřím když mě jeho ruka posadila zpátky. Cinknul mi mobil. Takuya. Chtěla jsem už mobil vytáhnout ale táta se konečně rozmluvil. ,,Jak jsi ho poznala?" ,,Škola." Špitla jsem a táta se usadil znovu naproti mě. Tak už si konečně výběr! Křičela jsem v sobě. ,,Proč ti vadí?" ,,To je dlouhá historie. Nemůžeš s ním byt." ,,Proč ne?" ,,To kvůli jeho matce." ,,Prosím řekni mi, že to není moje matka." Nastalo trapné ticho a já přemýšlela nad tím jak se srovnat s incestem. ,,Ne není. " Oddechla jsem si. ,,Díky bohu." ,,Jeho matka je... Jak to říct... Jedna z těch potrhlých žen jenž mi furt kecá do práce." Nemohla jsem to vydržet a rozesmála jsem se. ,,Takuya je ale jiný." ,,Tak mi aspoň slib, že si dáš pozor." ,,Tati nejsem malá už vím na co je kondom." ,,To se jen opovaž Carol!" Musela jsem se tátovi smát ale přitom to od něho bylo pěkné. ,,Takže..." ,,Choď si s ním ale hlavně nevoď jeho matku ke mě." ,,Rozkaz." Zasalutovala jsem a táta s úsměvem na tváři odešel z mého pokoje. Stejně v tom bude ještě něco jiného. Tušila jsem to ale nechtěla jsem se ptát. Tušila jsem že kdyby to bylo něco důležitého táta by mi to řekl. Aspoň to jsem si tehdy myslela.
Pomalu jsem sestoupila schody a promnul a jsem si ospalé oči. Byli dvě ráno a já jsem se prostě sama od sebe probudila. Došla jsem dolů do kuchyně a začala jsem si vařit čaj. Dneska už rozhodně neusnu. Ještě že je sobota. Posadila jsem se na linku a pohrávala jsem si s vlasy když mi přišla SMS. Sáhla jsem po mobilu a zalila si čaj. ,,Ty nespíš?" usmála jsem se a rychle odepsala. ,,Jak to víš?" Zvedla jsem hrnek a napila se. Mobil znovu zazvonil a já po něm sáhla jak nejrychleji jsem mohla. ,,Protože tě vidím." Položila jsem hrnek a vyběhla jsem vchodovými dveřmi ven. Tam už stál on. Na sobě lehkou mikinu s kapucí a tepláky od pyžama. Já jsem místo toho stala uprostřed dveří jen v kraťasech a tílku. ,,Sluší ti to." Došel ke mě a přitáhl mě na své tělo. ,,Takuyo co tu děláš?" ,,Tak nějak mám chuť s tebou spát v jedné posteli." ,,Na co to proboha myslíš?" ,,Na co proboha myslíš ty? Jen chci spát." ,,Jasně vlk se taky ptal Karkulky na adresu babičky jen aby si tam zdřímnul a jak to skončilo?" Takuya se usmál a strčil mě do domu a zavřel za námi dveře. ,,Jenže já nejsem v posteli jako vlk ale spíše jako lenochod." ,,Jaký je v tom rozdíl?" ,,Lenochod spí deset hodin." Usmála jsem se, chytila jeho ruku a odvedla ho do své postele. A opravdu jsme tam jenom spali. No tak věřte mi to. Přece nejsem tak hloupá....
Další veselá kapitola. Myslíte že má Carolinin otec ještě jiný problém? Jinak kdo si myslí že ti dva jenom nespali??
Vote&Coment
...Takuya a Carol...
ČTEŠ
Secret [DOKONČENO]
FantasyCaroline vždy zažívala nudný život. Neměla přátelé a nežila obyčejný život dívky ve středním věku. Aspoň do té doby dokud nepotkala Takuyu a Droye a nezamilovala se do nich. Po jejich boku zjišťuje co je to láska a kdo je vlastně zač sama ona. Vstup...