1. Nový začátek? Nemyslím si...

3.7K 154 18
                                    


Otevřela jsem oči a zahleděla se na budík jenž zběsile zvonil. Stlačila jsem ho a vyskočila z postele, přičemž jsem znovu padla na polštář. Promnula jsem si oči a zahleděla se na fotku pověšené vedle mé postele. ,,Dobré ráno zlatíčko. Dáš si palačinky?" ,,Jo!" Vykřikla jsem a přitom jsem vyskočila. Konečně. Položila jsem holé nohy na podlahu a zatřásla se zimou. ,,Studí!" Zapištěla jsem. Hrábla jsem po připravené uniformě a natáhla ji na sebe. Upravila jsem si kravatu a zadívala jsem se na svoji pohublou postavu v zrcadle. Pročesala jsem si černé vlasy a rychle jsem je smotala do dvou culíků. ,,Dnes mi to musí slušet." Řekla jsem si pro sebe a hrábla jsem po své tašce. ,,Nová škola se rovná novému začátku." Na to jsem otevřela dveře svého pokoje a seskákala schody do jídelny. ,,Dobré ráno!" Vykřikla jsem. Prohlédla jsem si osazenstvo u stolu a usmála se na osobu jenž se po několika měsících konečně vrátila domů. ,,Tati!" Zapištěla jsem radostí a skočila mu kolem krku. ,,Nemohl jsem přece přijít o to že moje dcera jde první den na střední." Ozvalo se silnější zakašlání a já pohledem sklouzla na svého o dva roky mladšího bratra Petra. ,,Jistě a tvůj zápas." Políbila jsem otce na tvář a vzala si od matky talíř s palačinkami. ,,Dnes je to přece velký den." Řekla se smutným tónem. ,,Je všechno v pořádku?" ,,Jistě Caroline." Odpověděl táta za mámu. Mamka popotáhla a odešla z jídelny. ,,Vážně?" ,,Na jakou že to vlastně střední jdeš?" ,,Není to nijak prestižní škola." ,,Jakou?" Zvýšil táta hlas. ,,Uměleckou ve vedlejším městě." ,,Ach tak už to chápu. Jestli mě omluvíte jdu si promluvit s vaší matkou." Oba dva jsme přikývli a začali jsme do sebe sypat palačinky.

,,Tak já jdu!" Křikla jsem a vyběhla z domu ke své kamarádce jenž čekala již v autě své matky. ,,Dobré ráno paní Evensová." ,,Dobré ráno Caroline." Blond dívka se na mě usmála a štípla mě do tvářích. ,,Tobě taky dobré ráno Evo." Dívka protáhla úsměv na svých tvářích a auto se konečně rozjelo směrem pryč od našeho domu. Nějak jsem potřebovala změnu. Potřebovala jsem změnit prostředí a proto škola ve vedlejším městě kde nic nevědí. Kde nevědí že jsem jen ubohá náhražka za mrtvou sestru. Tam se na mě možná budou koukat jinak. Brzdy zapištěly a my se konečně objevili před velkou budovou jenž měla být můj nový začátek. Vyskočili jsme s Evou ven a zamávali její matce na rozloučenou. ,,Ta uniforma ti sluší." ,,O děkuji tobě taky." Proběhl náš běžný rozhovor a najednou nastalo to hrobové ticho jehož jsem se bála. Vyklusala jsem tedy rychle schody a zamířila po jejím boku ke skřínkám. Hodila jsem dovnitř své boty a vytáhla přezuvky. ,,Hele nováčci!" Zabouchla jsem dveře skřínky a zahleděla se do tváře neznámého chlapce. Měl kérku na krku. Asi si myslel že vypadá cool. ,,Docela pěkný kočičky." Řekl a pohladil mě rukou po tváři. To neměl dělat. Vrazila jsem mu ji. Ke mě si takhle dovolat nebude. ,,Hej!" Řekl a chytil mi obě ruce čímž mě přirazil na skřínky. ,,Máš nějaký problém kočko! Na mě si dovolovat rozhodně nebudeš. Když chci něco udělat tak to taky udělám." Na to mi rukou začal zvedat sukni. ,,Úchyle!" Křikla jsem a kopla jsem chlapce mezi. Chlapec zavyl bolestí a odkulhal pryč. ,,Caroline?" Civěla na mě Eva. ,,Pojď jdeme do třídy." Možná to asi nebude začátek. Spíše se asi vrátím do typických kolejích kdy jsem všechny okolo sebe odstrkovala. ,,Caroline jsi v pořádku?" ,,Jistě. Tohle je už klasika." Řekla jsem a vlezla do třídy jenž měla být naší novou domovinou. ,,Vítejte." Řekla postarší žena a mě z ní přešla husí kůže po celém těle. ,,Dobrý den..."


Ahojky všem. Vím že mám rozepsanou Hunters Queen ale prostě mě napadlo chvíli psát taky o něčem jiným, protože mi přijde že teď Hunters trochu ochcávám a nedávám do toho tolik jako předtím.

Proto chci změnu a proto vzniká tahle malá povídka jenž jsem stvořila před několika měsíci, možná roky. Je samozřejmě upravená protože co jsem tehdy psala za slátaniny :D :D No musím uznat že jsem se sama zasmála :D

No doufám že se vám tahle povídka zalíbí. Jinak na obrázku máte Caroline

 Jinak na obrázku máte Caroline

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vote&Coment

Secret [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat