24 fakty o mnie i L.A.

1.3K 48 11
                                    

*W mediach cudowny rysunek cudownej Mrs_Lama, dzięki:**
Witajcie, Wy moje puddingi kochane!

Zastrzegam, że to nie rozdział. Takowy pojawi się już niedługo, jest w trakcie tworzenia. 

Jak można zauważyć po tytule, dostałam kolejną nominację do faktów... Dzięki, TesknieZaHogwartem

Właśnie w tym momencie zorientowałam się, że prawdopodobnie nie chodziło i 24 fakty, a o 12, ale już za późno:). Mając na względzie to, że ja nie miałam już żadnego pomysłu na fakty mnie dotyczące, poprosiłam o pomoc moją przyjaciółkę Nisię, a oto są tego efekty:

1. Nie odrabiasz zadań domowych. Odrabiam. Nie jest ważne, kiedy i gdzie, prawda?

2. Nie nosisz książek. Czasami się zdarzy nie mieć, ale Nisia zawsze poratuje. Trochę się pozłości, ale poratuje.

3. Wkurzasz mnie. Tak, wiem.

4. Tylko byś czytała. Cała ja.

5. Jesteś leniem. Podobnie jak ja.

6. "Mało jesz" Krzysztof 2016. Hah, nie wnikajcie.

7. Jesteś mądra. Polemizowałabym.

8. Na wycieczce w 2014 "wyskrobałaś" kupkę konika ze swojego laczka do zlewu i ta kupka zalegała tam pięć dni. Ciągle mi to wypomina... Poza tym nie było aż tak źle! Laczek - poznańskie (nie wiem czy tylko, czy nie) określenie na kapcia/klapka.

9. Lubisz neony. Lubię.

10. I neonowe skarpetki. Tak, tym bardziej lubię.

11. Nie lubisz się wysilać. Mamy inne pojęcie wysilania się.

12. Wolisz minimalizm. Wolę, racja, ale ESTETYCZNY minimalizm, a nie dwie rzeczy na krzyż i koniec.

13. Pomocna. To zależy od mojego humorku... Huehuehue.

14. E - sport. Hah, faktycznie, taka prawda. Ale lubię rower.

15. Nosisz DUŻO biżuterii. Kolczyki, czasem bransoletka czy naszyjnik... To nie jest dużo moim zdaniem.

16. Syna nazwiesz Józef. Albo Krzysiek. Uwielbiam te dwa imiona. I jeszcze Nikodem.

17. Masz problemy z rozpoznawaniem ludzi. Wyobraźcie sobie sytuację, w której ktoś w czapce na głowie jedzie tyłem do Was na rowerze. Jak, pytam się, jak ja mam rozpoznać taką osobę?! Żeby było ciekawiej, Nisia robi to bez problemu, oczywiście.

18. Ładne pismo. Yyy... Nie?

19. Papugujesz po mnie. Nie, po prostu dziwnym trafem zawsze wpadam na ten sam pomysł co Ty zaraz po tym, jak mi go pokażesz:)

20. Jesteś dla mnie niedobra, bo mnie opieprzasz. Ty mnie częściej:)

21. Chuligan. 😂

22. Pani od polaka cię LUBI.

23. Nie lubisz dziewczęcych rzeczy. Jeśli masz na myśli kokardki we włosach, to faktycznie nie lubię.

24. Znosisz moje marudzenie. Ktoś musi:)

ZuMa - pisane kursywą.

Oprócz tego dostałam także nominację do L.A., również od TesknieZaHogwartem. Widzę, że dbasz o to, żebym się nie nudziła. 

1. Lubisz Dary Anioła?

Czytałam tylko dwie pierwsze części, ale wnosząc po tym, chyba lubię. 

2. Co sądzisz o BAM? (Bars & Melody)

Szczerze? Nie wiem kto (?) to jest, ale zaraz to sprawdzę. 

*parę minut później*

Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, ale po przesłuchaniu kilku piosenek mogę stwierdzić, że wpadają w ucho. 

3. Dlaczego, według ciebie, hejterzy hejtują? 

Powodem może być ich poczucie, że są w czymś lepsi, bądź nawet uważają się za najlepszych, więc dlaczego by nie pohejtować innych, którzy chociażby próbują coś zrobić, prawda? Oczywiście, trzeba umieć rozróżnić hejty od konstruktywnej krytyki, gdyż są to dwie różne rzeczy. Taka krytyka jest jak najbardziej na miejscu, bo ma za zadanie pomóc osobie poprawić błędy i polepszyć efekty jego działań. 

4. Lubisz kotki? 

Raczej nie lubię kotów. A szczególnie takich zaniedbanych. Ładne, zadbane kotki są raczej okej. 

5. Wymień wszystkich fikcyjnych mężczyzn twojego życia ^^

Nie mamy tyle czasu :)

6. Wolisz popcorn maślany czy solony?

Solony, ale maślany też jest dobry.

7. Ile masz średnio lekcji dziennie?

7-8 godzin lekcyjnych + takie dodatkowe, rzecz jasna

8. Od kiedy masz Wattpada?

Chyba od października zeszłego roku. 

9. Creppypasty?

Nie...

10. Jaki masz kolor oczu i włosów? 

Niebieskie oczy i włosy w kolorze ciemny blond.

11. Kubuś Puchatek? 

💜

12. Lubisz deszcz, tak jak ja? 

Tylko lekki deszczyk w ciepłe dni, albo wielką ulewę, najlepiej pod wieczór. 

13. Jesteś przesądna?

Raczej nie.

14. Co o mnie myślisz? 

Myślę, że naprawdę dbasz o to, żebym się nie nudziła wieczorami. :) 

Ja do faktów nie nominuję nikogo, a do L.A. tylko Heavenly-Blue. Pytania te same:) Wiem, że na pewno Ci się nudzi, prawda, moja droga?

Pozdrawiam cieplutko, 

ZuMa

Szmaragdowooka w HogwarcieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz