_PannaWeasley_, dziękuję za nominacje, zarówno pierwszą jak i drugą, ale naprawdę nie musisz się aż tak troszczyć o zagospodarowanie mojego czasu.
*Jeśli nie widziałeś bardziej podstawowych faktów, a jesteś nimi zainteresowany, są one wymienione gdzieś wcześniej*1. Jestem leniwa, co objawia się tym, że jeszcze nie napisałam dwóch z trzech rozdziałów do maratonu, który nawiasem mówiąc miał być na 1000 gwiazdek, a mamy już ponad 1500, a o maratonie ani widu, ani słychu.
2. Bardzo dziękuję za te wyżej wspomniane 1500 gwiazdek! (zaliczamy to jako fakt, okej?)
3. Siedzę teraz na kanapie razem z półtora roczną kuzynką i ośmioletnim kuzynem.
4. Aktualnie czytam książkę Kerstin Gier "Silver, pierwsza księga snów".
5. Kuzynka właśnie usiłuje wyrwać mi telefon.
6. Potrafię oddychać.
7. Potrafię mówić, a niektórzy twierdzą nawet, że gadam za dużo.
8. Ze wszystkich przedmiotów szkolnych najbardziej nie lubię w-fu.
9. Właśnie dostałam jakieś powiadomienie z Wattpada.
10. Mam na sobie zieloną bluzkę.
11. Noszę bransoletkę na kostce.
12. Wczoraj byłam w łódzkim zoo.
13. Chciałam zobaczyć żyrafy, ale ich nie było :(
14. Zostało mi jeszcze 21 faktów.
15. Nie mam pomysłu na fakty.
16. Aktualnie jestem dwa tygodnie w rodzinnym mieście moich rodziców, którzy natomiast są razem z moim bratem w domu. To taka nasza wakacyjna tradycja.
17. Właśnie na te dwa tygodnie zatrzymałam się u mojej babci w lesie.
18. Dzisiaj będę miała na obiad makaron z sosem serowo-pieczarkowym.
19. Naprawdę już nie mam pomysłu na fakty ;-;
20. Nie wiem, kiedy pojawią się następne rozdziały tejże opowieści.
21. Chyba właśnie widzę pająka.
22. Nie lubię pająków.
23. Lubię pandy, jak moja przyjaciółka.
24. Ostatnio zakochałam się w kolorowankach dla dorosłych.
25. I w kredkach akwarelowych.
26. Polecam kolorowankę "Między kreskami".
27. Dzisiaj pomaluję sobie paznokcie.
28. Jeszcze nie wiem, na jaki kolor.
29. Teraz mam koralowe.
30. Jeszcze pięć faktów.
31. Niedawno wymieniłam w starej gitarze mojego taty struny, wzbogacając się tym samym o nowy instrument.
32. Napisałam już 325 słów.
33. W przyszłym roku szkolnym będę chodziła na zajęcia dziennikarskie.
34. Miałam dzisiaj dziwny sen o domu z nieskończoną ilością pokoi i korytarzy.
35. Koniec, dziękuję za wytrwałość.EDIT: Zapomniałam o nominacjach ode mnie! Ups!
Nie macie za co dziękować, kochane, naprawdę! :D
Pozdrawiam,
ZuMa
CZYTASZ
Szmaragdowooka w Hogwarcie
FanfictionPetunia, mimo niechęci do Lily, z radością przyjmuje do wiadomości, że musi mieszkać do odwołania w Hogwarcie. Rudowłosa wraz ze swoimi przyjaciółmi próbuje wybić jej z głowy pomysł zostania czarownicą poprzez czytanie niemugolskich pism i gazet. Ki...