Venujem: sarbrown, Lucy_NotPug, Nuna-Nunika-, _PANADOLKA_, ---Nani---, Gabika55, __FluffyUnicorn__, __saja__, anonymouse9, Timejka6969, veronika214, petsxx, ninip1 ...
☠ ☠ ☠
Neprešlo ani päť sekúnd, sviečky samé od seba zablikali a rozhoreli sa. V tom sa nám naskytol pohľad na nádherné stvorenie, ktorým je sám stelesnený Satan. Môj kamarát. Dúfam, že si ma pamätá. Nezmenil sa. Stále vyzerá rovnako. Celý červený, zo zahnutými rohmi, obrovskými krídlami a dlhým, hrubým chvostom.
„Kto sa opovažuje ma vyťahovať z tepla môjho domova a ničiť moje hrátky s kurvami?" asi je to jeho najobľúbenejšia fráza, keď ho niekto vyruší. A možno sa v tom pekle naozaj kurví celé dni a noci.
Znovu som sa pri ňom cítila bezmocne až ma striaslo. Ostatní na tom boli rovnako, veď kto by sa nebál Pána Temnôt, ktorý má nad tebou ruku a môže si s tebou urobiť čo sa mu zachce?
„V mene tvojej Temnej ríše ťa vítame na povrchu zemskom. Neuveď na nás krivdy. Zle ti nechceme. Si naším vzorom a priateľom. Všetci čo sme sa tu dnes zišli, veríme v teba, v tvoju neporaziteľnú silu. Preukáž nám trochu tvojho nadšenia a porozprávaj sa s nami. Za výmenu ti ponúkame telo tejto mladej devy. Ešte raz vitaj u Nás. Ja som Emma a už sme mali tú česť sa spolu stretnúť," bilo mi srdce akoby som práve dobežala maratón, ale žiadny som nebežala. Bolo to trémou a nervami, že či Satan bude zhovievavý k nám.
Satan sa začal rehniť so svojím hrôzostrašným smiechom. Cítila som ako sa Petre trasie ruka a Nikolaj mi silnejšie zovieral tú moju. Myslím, že Melany v stredu kruhu to nevydržala a pošťala sa. Mláčka sa našťastie začala vpíjať iba do koberca. Satan sa stále smial na plné hrdlo, až som sa zľakla, že ho niekto z personálu začuje a vtrhne do izby. Náhle jeho smiech utíchol a v izbe sa rozhostilo hrobové ticho. Bolo počuť iba naše prerývané nádychy a výdychy.
„Dievča zasvätené mnou! Kto by na teba zabudol? V noci nespávam a cez dni bdiem. Len na jedno myslím, kedy budeš v mojom zajatí? V mojej ríše temnej. V mojom náručí ako tá najhlavnejšia kurvička. Kedy mi ho budeš honiť dni a noci? Síce moja ríša nepozná svetlo, pohlcuje ju iba čierna ničivá tma, ale prečo nevyužiť prirovnania zo sveta ľudského? Čo je také dôležité, aby som bol v tento nezvyčajný čas na tomto mieste? Uprostred nejakej zabednenej izby, ktorá smrtí po šťankách?" jemne som pokrútila hlavou, ten Satan, ale má slovník.
Satan si začal obzerať trasúce dievča v strede kruhu. Vyplazil svoj dlhý špicatý jazyk a olízal jej tvár. Potom si kľakol, vyplazil jazyk oblízal jej vagínu a ťahal svoj jazyk až hore ku krku. Melany sa triasla, ale nič nepovedala. Usmievala som sa a dúfala iba v to, že Satanovi to chutí a pochváli nás.
„Krásne nepoškvrnené, bezbranné mäsko. Súhlasí sa stať mojou podriadenou?" zasyčal a zašantil s jazykom. Melany neodpovedala. Satan sa otočil čelom ku mne. Až teraz sme si navzájom hľadeli do očí. On do mojich modrých a ja do jeho žltých.
„Emma," zachrapčal, až som mala pocit, že sa celá izba otriasla. „Kto sú títo ľudia a odkiaľ berieš tú istotu, že sú zástancami mojej ríše?" zostala som v rozpakoch. Zaskočene som naňho vyvaľovala oči. On mi snáď chce povedať, že niekto z mojej bandy je proti nemu? Alebo ako to mám chápať? Možno Melany, ale tá sa neráta.
„Máš namysli to nevinné dievča?" skúsila som sa ho opýtať na rovinu.
„Seriem na vašu pannu, ktorá mi bude slúžiť na večnosť, už len za to, že konáš bezhlavo a vyrušuješ ma. Nemám čas, len tak s tebou vykecávať, kedy sa ti zachce. Môj čas je drahocenný a ty ním iba plytváš."
„Myslela som si, že ma uznávaš."
„To neznamená, že vo svete živých chcem s tebou tráviť čas. Ten si ešte užijeme po tvojej smrti, ktorá ani nie je tak ďaleko ako si myslíš," otvorila som ústa v nemom úžase. On mi chce povedať, že môj čas je zrátaný a čo chvíľa bude po mne? Ojebáva!
„Nechcela som ťa nazúriť. Kto je potom zradcom?" cítila som ako sa Petre potila ruka a začala sa vyšmykovať z mojej až nakoniec ma pustila a odstúpila zo svojho miesta. Žeby ona bola zradkyňou? Prečo? Veď patrí ku mne. Je Vrahyňou malých detí. Satan sa začal znovu nekontrolovateľne rehotať. Bolo to nečakané a strašidelné. „Petra?" vôbec som tomu nerozumela.
„Nie je tá, za ktorú sa vydáva," ešte viac sa rehnil Satan. Nešlo mi to do hlavy.
„Za to budete všetci potrestaný. Na celých dvadsať štyri hodín sa stanete mojimi otrokmi. Jeden z vás zomrie a jeden zostane v mojej ríši, ostatných prepustím, keď mi sľúbia, že viac sa ku mne nebudú prihovárať," okolo nás všetkých sa začal zdvíhať hustý dym so sprievodom Satanovho smiechu nás obkľúčil a pohltil.
☠ ☠ ☠
Ahój. Nová časť za vami. Áno, viem, že je krátka, ale musela som to takto oddeliť ;-)
Čo si zatiaľ o našom Satanovi myslíte? Je krutý? Chce ich na dvadsať štyri hodín nechať v temnote, čo sa stane, ak nebudú celý deň na klinike? Budú mať asi veľký prúser? Alebo ich do rána Satan pustí späť? No uvidíme. Každopádne vaše názory ma potešia.
Satan aj vyriekol výrok, že jeden z nich zomrie a jeden z nich zostane v jeho ríši? Na koho typujete čo?
*Mery*
P.S.: _PANADOLKA_ teda som sa len chcela spýtať, čo hovoríš na Melaninu pozíciu? /ako sa pcikala a tak.../ ešte by si zahrala? :D :D :D
P.S.S.: Pentagramček tiež na žiadosť. NatliaBeov ty si raz spomínala, že by som k tomu mohla dať túto pesničku, tak prečo nie teraz. ;-)
CZYTASZ
Vrahyňa 2: V psychiatrickej liečebni
HorrorEmma sa po pokuse vyvraždiť všetkých blízkych ocitá v psychiatrickej liečebni. Pokúša sa o útek, ktorý sa jej nepodarí a ostáva uväznená v dome pre bláznov. Stretá tu chlapca známeho z prvej časti Vrahyne, dievča s fialovými vlasmi a dokonca aj... S...