prolog

9.4K 512 21
                                    

Nigdy nie miał lekkiego życia. Przez długi czas zmagał się z depresją i stanami lękowymi, samookaleczał się. Wszystko to było spowodowane sytuacją rodzinną. Odkąd jego mała siostrzyczka umarła w wyniku zapalenia płuc jego życie diametralnie się zmieniło. Ze szczęśliwej rodziny jaką kiedyś byli , stali się dla siebie zupełnie obcymi ludźmi. Nie potrafili już ze sobą normalnie rozmawiać, w domu dochodziło do ciągłych awantur, ojciec chłopaka zaczął pić, wracał poźno w nocy , a później bił swoją żonę i dziecko. Kilka miesięcy po tej strasznej tragedii matka Kookiego zmarła w wyniku wstrząśnienia mózgu spowodowanego upadkiem ze schodów. Tylko Jungkook i jego ojciec znali okoliczności tego zdarzenia. Wszyscy inni myśleli ,że był to zwykły wypadek. Ojciec chłopaka zabronił mu mówienia prawdy, grożąc ,że jego też zabije. Kookie bardzo się go bał, nie chciał skończyć jak matka, postanowił, że po ukończeniu pełnoletności wyprowadzi się, ucieknie jak najdalej od przeszłości, problemów i ojca tyrana. Przez sytuację w domu Kook był bardzo zamknięty w sobie.
W szkole unikał ludzi , praktycznie z nikim nie rozmawiał, nie miał zadnych przyjaciół, inni uważali go za dziwaka, samotnika, jednak nikt nie znał powodu jego zachowania , nikt nie wiedział ile on przeszedł, nikt nie próbował z nim porozmawiać, jakkolwiek mu pomóc. No.. było tak do czasu aż w szkole nie pojawił się nowy uczeń.

SAVE ME || JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz