~26~

2.3K 201 13
                                    

Jeszcze tego samego dnia wieczorem udałem się do domu mojego chłopaka. Poprawka mojego byłego chłopaka.. No tak. Chyba nigdy się nie przyzwyczaje.

Idąc tam, cały czas zastanawiałem się nad tym co mu powiedzieć. Przecież wyraźnie napisał, żebym się znim w żaden sposób nie kontaktował.. On tego nie chce...

Jednak coś we mnie mówiło, że nie mogę tego tak zostawić bez żadnego wyjaśnienia. Muszę się dowiedzieć dlaczego to zrobił...

Kiedy byłem już pod jego domem moje serce biło jak oszalałe. Bałem się, cholernie się bałem tego co za chwilę może się stać..

Raz kozie śmierć ~pomyślałem i zadzwoniłem do drzwi.

Chwilę później stanął w nich Pan Jeon. Widziałem, że był dość zaskoczony moimi 'odwiedzinami'...

-Dobry wieczór. Jest Jungkook? Muszę z nim porozmawiać.

-Przepraszam Jimin, ale Jeon nie chce już z Tobą rozmawiać. Dał mi jasno do zrozumienia ,że mam Cię nie wpuszczać do naszego domu. Bardzo mi przykro, ale chyba musisz już iść.

-Ale ja dosłownie na chwilę! Muszę z nim coś tylko wyjaśnić! Błagaam niech mnie Pan na moment wpuści.

-Przykro mi, nie mogę.

-Eh.. w takim razie przepraszam za najście.. Dobranoc

Obróciłem się i ruszyłem przed siebie. Nagle przystanąłem na chodniku.

Chwila moment czy on miał plamę krwi na koszuli?

SAVE ME || JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz