Co do cholery..
- Żartujesz prawda?~prychnąłem-Jak tak to wcale nie śmieszne.
-Nie, nie żartuje.~zaśmiał się.-Co? Myślałeś, że pozole Ci być pedałem? Zezwole na wasz pedalski związek, dam wam błogosławieństwo i pozwole żyć razem długo i szczęśliwie? Niedoczekanie Twoje synku. Jeszcze wybiję Ci z głowy te amory. Mamy na to duuużo czasu, bo Twój kochaś przecież myśli,że wyjechałeś więc nie będzie się nawet o Ciebie martwił. To co, zaczynamy zabawe?~podszedł do mnie i zanim zdążyłem zareagować ciągnął mnie po schodach do piwnicy. Krzyczałem, wyrywałem się, jednak na niego nic nie działało. Nie wiedziałem co się dzieje. Mogłem się wcześniej domyślić, że jego cudowna przemiana to tylko pułapka.
-Im więcej się będziesz wyrywał tym bardziej będzie boleć.
Wiedziałem ,że nic mi już nie pomoże więc stałem się poddatny na wszystko. Miałem nadzieje, że uda mi się wyczuć jakiś dobry moment i uda mi się uciec. Wtedy odrazu pobiegłbym do Jimina i już nigdy więcej tu nie wracać.
Ojciec zawlókł mnie do piwnicy i rzucił o ściane. Zsunąłem się po niej i usiadłem na podłodze. Stanął nade mną i zaczął rozpinać swój pasek od spodni.
-Skoro i tak już jesteś spedalony to możemy to wykorzystać. Trochę się zabawimy co ty na to?~powiedział i
zaczął ściagać z siebie spodniePrzerażony nie wiedziałem co zrobić więc postanowiłem działać szybko. Nagłym ruchem pchnąłem go w tył i pędem ruszyłem schodkami w kierunku drzwi. Kiedy już prawie dosięgałem klamki zostałem pociągnięty za kostke i spadłem.
-Co myślałeś gówniarzu, że mi uciekniesz?
~~~
Z racji tego, że nasz Jungkookie ma dzisiaj urodziny dorzucam nowy rozdział!
Dla wszystkich chętnych przypominam o akcji na twitterze; wstawiamy zdjęcie Kook'a ,możemy napisać kilka słow od siebie i oznaczamy w poście oficjalne konto chłopaków ;D
Hasztagi; #happybirthdaytoJungkook #BangtanBoys #PolishARMY
Jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszamy do udziału! Pokażmy jak go kochamy!A co do ff to standardowo zapraszam do gwiazdkowania i komentowania^^
CZYTASZ
SAVE ME || Jikook
Fanfiction#335 w fanfiction~06.09.2016♡ ~sceny +18, wulgaryzmy, przemoc i duuużo słodyczy w jednym ~lekki angst ~wieloczęściowe ~rozdziały; 6,7,8 pisane przez @_×polishgirlx_ Jungkook przeżywa załamanie nerwowe. Wszystko dookoła niego sypie się wraz ze śmier...