W końcu postanowił wyznać starszemu prawdę. Bardzo się denerwował. Nie miał pojęcia od czego zacząć. Powoli zaczął opowiadać Jiminowi wszystko od samego początku , bawiąc się przy tym swoimi palcami. Powiedział mu o siostrze , okolicznościach śmierci jego matki, o zachowaniu swojego ojca w stosunku do niego. Z każdym słowem było mu coraz trudniej.
Chłopak nie przerywał młodszemu, jednak mniej więcej w połowie jego wypowiedzi kiedy zauważył jak po policzku Jeona spływają łzy ,a on sam lekko się trzęsie zbliżył się do niego i przytulił ,głaskając delikatnie po głowie.
-Cśi.. Spokojnie jestem przy Tobie. Nie możesz tak żyć. Trzeba to zgłosić na policje.~powiedział cicho nie wypuszczając go z objęć
-Nie rozumiesz ,że nikt mi w to nie uwierzy? Jestem tylko głupim nastolatkiem. A nawet gdyby to on ma mnóstwo znajomości ..i pieniędzy. Bez problemu załatwiłby to tak,że nikt by nie zareagował.~odsunął się delikatnie od niego patrząc prosto w oczy.
-Pomogę Ci. Jeszcze nie wiem jak ,ale Ci pomogę. Przejdziemy przez to razem.~powiedział starszy przeczesując ręką jego włosy
Młodszy być trochę zdziwiony słowami Jimina. Momentalnie wtulił się w jego bok. Myślał, że on także go zostawi jak tylko pozna prawde. Jednak mylił się. Starszy chyba na prawdę chciał mu pomóc.
Po chwili lekko się od siebie odsunęli i spojrzeli sobie w oczy. Jimin widział w nich iskierki radości. Pierwszy raz widział ,żeby Kookie tak się uśmiechał jak w tej chwili. Bez chwili namysłu pod wpływem emocji musnął delikatnie jego usta. Jungkook był trochę zszokowany tym co się stało , po chwili jednak oddał pocałunek dając przy tym upust wszystkim swoim emocjom.
Na moment odsunął się od starszego żeby popatrzeć mu w oczy, posłał mu zadziorny uśmieszek i ponownie wpił się w jego usta.
~~~
Króciutki, ale myślę ,że następny rozdział wam to zrekompensuje! Już niedługo ! Dziękuję bardzo za wszystkie gwiazdki, komentarze i wyświetlenia <3
CZYTASZ
SAVE ME || Jikook
Fiksi Penggemar#335 w fanfiction~06.09.2016♡ ~sceny +18, wulgaryzmy, przemoc i duuużo słodyczy w jednym ~lekki angst ~wieloczęściowe ~rozdziały; 6,7,8 pisane przez @_×polishgirlx_ Jungkook przeżywa załamanie nerwowe. Wszystko dookoła niego sypie się wraz ze śmier...