Adoiiiii sakit nya belakang akuuu?? - ??
Jihyo yang menutup mata itu segera buka. Huh!! Nasib panjang umur..
Jihyo P.O.V
Adoiii sakit nya kaki aku ni??. Lain yg rancang lain yang jadi.. Adoiii... Ehh aku duduk kat mana ni.. Atas rumput ke?? Apesal sedap je.. Jihyo menoleh ke belakang..
Ahhhh!! - aku menjerit sekuat kuat nya.. Heshh suka sangat buat aku terkejut.
daddy..daddy ok tak ni?? - Tae Oh
Daddy tak oklah Tae.. Help me please.. Sakit belakang daddy ni?? - kata Sehun mengurut belakangnya.
Isyy, patutnya aku yg ditanya ok ke x.. Aku yang jatuh pokok bukan dia.. Haissyyy, nasib tak mati. Tae.. Tae tanya lah mummy ok ke tak.. Waaa... Sakit nya kaki ni??
Sian daddy, mummy ok ke?? - Tae Oh
Aku tersenyum. Ambik berat juga Tae Oh kat aku..
End P.O.V
Mummy ok je.. - jihyo (senyum)
Nasib aku ada.. Kalau tak dah mampos dah kau!! - Sehun
Mianhae Tuan - jihyo
Tengok, aku pulak yg sakit.. Dah lah kau tu berat.. - Sehun
~Flashback~
haisyy.. Kau kan phone.. Tertinggal pulak kat rumah.. Nasib aku ni C.E.O.. - Sehun<< Skip >>
Sampai je di rumah, Sehun bergerak ke biliknya. Dia mengambil phonenya di kabinet televisyen di dalam bilik nya. Selepas mengambil, Sehun turun ke ruang tamu.Haii, senyap je rumah ni?? Selalu nya riuh.. Haii tak sedap pulak hati ni.. - monolog Sehun sendirian.
Dia mencari Tae Oh dn jihyo di merata tempat tapi tiada. Sampai satu tempat, Sehun melihat jihyo tersalah langkah lalu terjatuh. Tinggi tu. Sehun berlari kearah jihyo. Setelah mendapat jihyo, dia tidak dapat meimbangkan badannya.. Sebab itu lah dia terjatuh. Kini jihyo sudah ada diatas nya.
Muka Sehun mula blushing. Malu. Belakang badannya mula sakit apabila terbaring diatas rumput.
~End Flashback~
Jihyo mahu berdiri, tetapi tidak boleh. Ahh pedihnya. Jihyo menahan sakit. Sehun yg melihat itu bersimpati lalu dia mengangkat jihyo cara (bride style) tah betul tah tak. Dia meletakkan jihyo di atas sofa. Tae Oh di situ melihat sahaja. Tae Oh memegang tangan jihyo. Jihyo tersenyum. Sehun yg melihat pelik. Beribu ribu persoalan di kotak fikirannya.
Kaki kau ok ke x ?? - Sehun
Heshh.. Kau tgk kaki aku, ok ke x.. Of coz lah tak ok.. Hesh dia ni buat tak tahu ke apa.. - jihyo *dalam hati*
Ok je kaki saya ni?? - jihyo
Kalau ok apahal tak boleh nak berdiri?? Tu tak ok lah namanya.. - Sehun
What the FISHH?? Soalan apakah ini.. Huh.. Sama je blank macam oppa.. Isy isy isy.. Apalah nasib hidup aku..
Mehh aku bawakan kau ke klinik?? - Sehun
Ehh, Tuan xpe.. Saya ok.. Nampak ni saya boleh berdiri.. - kata jihyo lalu berdiri.
Ahhh - jihyo menjerit lalu terduduk kembali.
Hah!! Ni kau kata ok.. Tulah kau, ada otak taknak fikir.. Orang fikir dulu baru buat.. Ini tak?? - Sehun mula membebel.
Caring juga Sehun ni, kalau nak tahu.
Yerlah yerlah.. Takyah lah nak bebel.. Kalau ye pun.. - jihyo *pout*
Isyyy.. Geram aku tgk kau ni?? Nak je.. Hisyy.. Tae.. Tae duduk rumah ehh.. Daddy nak bawa aun..*pndg Tae Oh * hehe, mummy pergi klinik.. - Sehun
Ok!! - Tae Oh
>>Skip<<
??: Erm. Keadaan isteri encik, tak serius pun. Cuma bahagian kaki dia tu terseliuh sahaja. Jadi jangan bagi dia lakukan kerja buat masa ni, sebab takut nanti bahagian yg terseliuh tu akan menjadi serius.Jihyo P.O.V
ISTERI?? Weiii, aku bukan isteri MR. BUBBLE NI LAH WEII.. Oh goshh..
Sehun: Erm. Maaf ye?? Dia ni bukan isteri saya.. Tapi pekerja saya sahaja..
Dr: Yeke.. Lahh, ingatkan isteri tadi.. Nampak sesuai sangat. Hehe..
Aku mengeluarkan senyum kelat. Sesuai?? Ahh memang tak ahh.
Aku melihat Sehun disebelah pun mengeluar kan senyum kelat juga.End P.O.V
TBC
SORRY PART NI TAK BEST AND PENDEK.. HARAP KORANG NJOY BILA BACA.. VOTE OK.. SARANGHAE READERS² SEKALIAN..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Between A Baby [C]
Random♥Cast♥ ♦Song ji hyo♦ - Cantik - Bijak - penyabar - Lain drpd perempua lain - Babysitter.. Sayang akn budak yg dia jaga itu. -Lasak - Orang berada tetapi disorok identitinya. - Ex kepada Donghae ♦Oh Sehun♦ - Kacak - CEO Oh Holding - Suka buli jihyo ...