Jihyo P.O.V
Aku termenung tersendirian. Dalam hati aku, asyik memuji member ' SUPER JUNIOR ' yg begitu ramah sekali.
- Flashback -
?: Anyeonghaseyo, jihyo.Aku memandang suara itu, Oh rupanya Lee teuk dn member nya. Lee teuk yg faham dgn apa yg difikir kan jihyo itu terus mengenal kan diri nya walaupun diorang sudah kenal.
" Anyeonghaseyo, Lee teuk imnida"
" Anyeonghaseyo, Choi Siwon imnida, just call me Siwon."
" Anyeonghaseyo, Ryeowook imnida "
" Anyeonghaseyo, Hee chul imnida "
" Anyeonghaseyo, Yesung imnida"
"Anyeonghaseyo, Shindong imnida "
" Anyeonghaseyo, Eunhyuk imnida "
" Anyeonghaseyo, I am maknae.. Kyuhyun imnida "
Aku hanya membalas tundukan mereka. Sebenarnya, lepas sahaja mereka perkenalkan diri, mereka terus menunduk hormat.
Selepas itu, kami pun berbual bual. Banyak benda yg kami bualkan pada malam itu.
- End Flashback -
Aku tersenyum sendirian. Walaupun tak cukup seorang lagi member, Aku tetap merasakan mereka sangat ramah. Tanpa aku sedari, pintu bilik nya dikuak.
?: Woit! Amboi menung apa tu? Dah sampai mana? Best tak? Boleh citer tak apa yg kau menungkan?
Aku tersentap. Main terjah masuk je dalam bilik orang! Xde adab lansungg. Hampehhh bebenor. Aku memandang suara itu. Mengeluh kecil dibuatnya.
End P.O.V
jihyo: Best!! Thumbs up!! Baru je sampai Amerika tak sampai lagi kat Malaysia! Mana leh citer! Tak syok lah nanti..
Sehun mencebik. Geram betul dirinya bila orang menjawab kata kata nya.
Sehun: Isy!! Menjawab je tahu!! Jom?!
Jihyo: Biar lerr!? Orang tanya kita jawab! Kalau tak, nanti orang kata kita sombong pulak!! Saya tak sombong!?
Sehun hanya menjeling sahaja jihyo. Isyy!! Rasa macam nak gigit gigit je muka jihyo tu!!
Jihyo hanya tersengih sambil menggaru belakang lehernya yg tidak gatal.
Jihyo: Just joking..kalau betul pun apa salahnya!? Hehe..
Sehun: *jeling*
Jihyo: isy! Jeling je tahu!! Yelah yelah, kita nak pergi mana?
Sehun: Ikut je lah!!
Jihyo: Herm.. Nae!! Dah keluar lah, saya nak tukar baju!!
Sehun: Pakai baju cantik sikit.. Jgn pakai macam lelaki!!
Jihyo menolak badan Sehun keluar dari bilik nya.
Jihyo: Isy!! Biarlah orang nak pakai baju macam mana pun.. Sibuk je tahu!! Eii rimasnyaaa!! *merengek*
Sehun yg curi dgr hanya mampu mengelakkan jihyo. Dia saja je nak kenakan jihyo tu.
******************************
Di Airport..Kelihatan seorang gadis seksi berjalan sambil membawa trolinya.
??: Aku akan pastikan, bila aku balik sahaja, aku akan dapatkan kau kembali Oh Sehun.
******************************
Selepas selesai, jihyo menuruni tangga, kelihatan jihyo cantik sangat pada pagi itu.Jihyo pakai macam dekat atas tu.
Sehun yg melihat hanya terlopong. Tak sangka!?
Jihyo hanya menjeling Sehun. 'baru kau tahu, langit tu tinggi ke rendah' ngomel jihyo. Segera jihyo mendekati Tae Oh.
Jihyo: Kenapa Tae tak siap lagi ni?!
Tae Oh: Erm.. Mian mummy, Tae tak boleh pergi.. Tae nak teman B. Kim kat rumah!! Jeongmal mianhae!!
Jihyo: Erm yeke? Huh, oklah!
Sehun: Oklah!! Daddy pergi dulu dgn mummy.. Tae jaga diri ok!
Whatt?? He say me ' mummy ' Erghh so annoying. Tapi berbunga juga hati jihyo, di dikatakan sebegitu.
Tae Oh: Ok!! *thumbs up*
******************************Selepas selesai makan di cafe, jihyo dan Sehun berjalan beriringan di kaki lima. Waktu itu, mereka di tepi tasik (?)(fhm fhm jelah)
Tiba tiba..
Jihyo terlanggar sesorang sehingga dia hampir jatuh. Namun Sehun sempat merangkul bahu jihyo daripada jatuh.??: Mianhae!! Jeongmal mianhae?!
Jihyo: Cheonmaneyo *senyum dan pandang org yg langgar nya*
Terus lenyap senyuman dari muka jihyo melihat wajah tersebut. Benci benar jihyo memandang wajah namja tersebut.
Sehun: Donghae
Donghae: Jihyo
Dalam waktu yg sama mereka berkata serentak. Jihyo mengerutkan muka. Sehun juga pelik. Bagaimana mereka boleh kenal?
Jihyo: Jom, Sehun.. Saya rasa macam nak makan ais krim lah..
Sehun: Ta... *dipintas oleh jihyo *
Jihyo: *tarik tangan Sehun dan terus pergi dari situ*
Jihyo sengaja mengelak daripada orang yg bernama ' Lee Donghae' dia amat benci akan lelaki itu.
******************************Jihyo dan Sehun sedang makan ais krim. Sehun memandang jihyo yg leka makan ais krim itu.
Sehun: Jihyo.. * tegas*
Jihyo memberhentikan perbuatan nya. Dia memandang kearah Sehun.
Sehun: Macam mana kau boleh kenal dgn donghae? Korang ada apa apa relay ke?? Tapi kenapa kau nampak macam benci je dekat dia..?
Jihyo tersentap.
Jihyo: Erk.. Awk jomlah pergi beli makanan untuk Tae.. Nanti merajuk pula dia!!
Jihyo sengaja berdalih kerana tidak mahu menjawab pertanyaan Sehun. Dia tak mahu Sehun tahu segalanya. Biar lah dia, Dahyun, Lay oppa, Omma dan Appanya yg tahu.
Segera jihyo berdiri dan pergi dari situ. Sehun mengerutkan dahinya. Lalu dia bangun dan mengejar jihyo dari belakang.
Tanpa disangka, ada mata yg memandang mereka. Dia menyorok di tempat yg tersembunyi supaya tiada siapa antara mereka nampak dia.
??: Sorry, jihyo ahh.. I am really really sorry.. Kalau I tahu, I takkan tinggalkan you dulu?! I akan dapatkan you walau apa cara sekali pun?! Saranghae!!
Kata namja itu dan terus pergi dari situ selepas melihat langkah jihyo dan Sehun makin jauh.
- TBC -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Between A Baby [C]
Random♥Cast♥ ♦Song ji hyo♦ - Cantik - Bijak - penyabar - Lain drpd perempua lain - Babysitter.. Sayang akn budak yg dia jaga itu. -Lasak - Orang berada tetapi disorok identitinya. - Ex kepada Donghae ♦Oh Sehun♦ - Kacak - CEO Oh Holding - Suka buli jihyo ...