Part 11

1.1K 88 3
                                    

Sudah beberapa bulan dah jihyo asyik terperap di tingkat atas je. Naik muak jugalah. Jihyo mahu turun ke bawah. Sebelum itu, dia sempat ber fikir sebelum turun ke tingkat bawah.

Jihyo P.O.V

HERMM!! Hah!! Line clear.. Sehun tidur lagi tu!? Bukan ke kalau dia tidur lambat bangun kalau hari minggu.. Yeshhh!! Dapat juga aku turun..

[Aikk! Patutnya jihyo yg bangun lambat bukan Sehun.. Haha.. Just FANFIC!!]

Aku menuruni anak tangga itu dengan berhati hati. Kakiku itu masih sakit lagi. Sesampai nya di tingkat bawah aku terus tersenyum kegirangan.

Akhirnya,

End P.O.V.

Akhirnya, dapat juga jihyo turun. Cer pikir kalau berbulan duduk kat atas tu tanpa benda nak buat mesti bosan kan. Paham paham jelah perasaan dia camne?!

Pada waktu itu, B. Kim dgn Tae Oh tiada di rumah kerana ke rumah Pn. Oh kerana ada hal (xtahu hal apa?) Jihyo merasakan dirinya bebas.

??: Apahal kau boleh ada kat bawah ni!! Bukan aku suruh duduk kat atas je??!

Suara itu datang dari belakang jihyo. Segera jihyo menoleh melihat gerangan suara itu. Terkejut beruk dibuatnya! Namun dia cuba mengawal perasaan terkejutnya itu. Jihyo membuat muka ' Cool '

------------------------------------------------------
Jihyo: Kris!! Noona(hntm) pinjam muka cool kris ehh!?

Kris: Hesyy!! Aresso noona!

Jihyo: Gomawo, Kris ssi.. Saranghaee *jerit*

Kris: Ye!! Tapi kejap je.. Arra!?

Jihyo: Iye!!

Back to story (mengarut pulak)
------------------------------------------------------

Sehun: Aku tnya ni!! Apahal kau boleh turun kat bawah ni!? Kan aku dah cakapp, kaki kau tu kan x sembuh lagiii!? Aisyy.. *bentak*

Jihyo yg terkejut apabila dibentak sebegitu terus memandang Sehun. Muka Sehun nampak sangat risau akan jihyo.

Jihyo kembali menunduk. Tanpa sedari air jernih meluncur laju di pipi mulus jihyo.

Jihyo: *seka air mata* Sorry!! Tapi saya pun bosan juga duduk dekat atas tu!! Cuba kalau awak!? Apa yg awak rasa!! Oklah! Kalau macam tu saya naik dulu!! Jeongmal Mianhae..

Jihyo mahu pergi dari situ, tetapi terbantut kerana dia dapat merasakan ada benda hangat di pergelangan tangannya.

Jihyo menoleh, rupanya Sehun yg memegang pergelangan tangannya.

Sehun: Kalau kau bosan sangat meh sini aku bawa kau kat depan sana!!

Jihyo mula mengukir senyuman di bibir nya. Adakah dia bermimpi!? Jihyo menampar pipinya. Auch! Sakit.

Sehun: Nak ke x ni!! Lenguh lah tangan aku..

Jihyo lupa yg tgn Sehun masih lagi melekat di tangan nya. Jihyo mengangguk. Rasa kekok juga lah jihyo di situ.

Sehun: Tapi hari ni je!! Hari lain no way lah!!

Jihyo: Aresso.. Gomawo!?

Sehun: Hurm.. Jomlah!!

Jihyo: Kajja..

Mereka pun pergi ke depan. Sampai di pertengahan, tiba tiba pergerakan jihyo terhenti.

Sehun: *pelik* kenapa berhenti??

Jihyo: Erm.. Tangan Tuan.. *mata memandang tangan nya yg dipegang oleh Sehun *

Love Between A Baby [C]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin