Part 30

1K 71 1
                                    

Pagi ini, terasa amat sunyi di rumah milik Oh Sehun. Sehun telah pun pergi ke kerja, tinggallah jihyo keseorangan?!

Jihyo: Huh!! Nak buat apa ni? Bosannya?!

Jihyo termenung sendirian, pehh macam kena kurung pulak!! Dahyun, Yes Dahyun?!

Jihyo menggapai telefon dan mendail nombor Dahyun.

Dahyun: yeoboseyo!

Jihyo: Dahyun ahh!! Jom keluar? Hyo bosanlah duduk rumah!

Dahyun: Ok je! Nanti hyun ambil hyo ok! Bye..

Jihyo: ~Dae~ bye!

Jihyo memutuskan talian, tiba tiba dia teringat sesuatu. Jihyo mengetuk kepalanya. Adehh sakit nya?

Jihyo: Pabo nya kau jihyo, dia nak ambil pukul bape?! Adehh!! Baik aku siap siap dulu! Datang juga dia nanti?

Jihyo naik ke bilik nya, dibuka almari yg berada di dalam biliknya itu dan memilih baju untuk dipakai.

Jihyo pakai simple je macam gambar kat atas tu?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jihyo pakai simple je macam gambar kat atas tu?!

******* ******* ******* ******
-Mall-

Jihyo dan Dahyun memasuki perkarangan mall itu. Perempuan biasa lah, kalau tak shopping tak sah! (Jgn bash author)

Bermacam macam kedai yg mereka masuki, namun tiada yg berkenan dgn barang barang. Sampailah di satu kedai, jihyo melihat design design baju itu sungguh cantik. Tertarik dibuatnya?!

Jihyo: hyun! *pegang lengan Dahyun *

Dahyun memandang jihyo. Apahal muka macam baru nampak idol ni? Dahyun mengikut memandang arah yg jihyo lihat (?)

Ternganga mulut Dahyun. Jihyo mengerling Dahyun sekilas. Lalu jihyo menepuk mulut Dahyun yg masih lagi ternganga.

Dahyun: Ahh! Appo?! Apa main tepuk tepuk ni sakit tahu tak! *pegang mulut*

Memang kenyataan, jihyo menepuk mulut Dahyun memang sakit. Tenaga wanita itu terlalu kuat apabila dia marah, dan terlalu lemah jika dia bersedih.

Jihyo: Jom, aku belanja kau?! *tarik tgn Dahyun masuk dalam butik*

Mereka terpegun melihat reka cipta di dalam butik itu. Mereka pun membeli apa yg berkenan dihati sepuas puasnya?!

******************************
Oh Holding

Sehun membelek belek telefonnya, tiba tiba ada satu panggilan masuk ke dalam telefon miliknya itu.

Love Between A Baby [C]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin