Korang memandang kan ff Love Between A baby ni dah habis?! Author akan published ff ketiga tu pulak. Yg ff My Enemy As My Husband tu author tak de idea lagi lah.. Sorry semua. Nanti klau author dah ada idea untuk ff tu author akan update.
Perkenalan diri author.
1: Nama author: Nur Qurratul Ain tapi author lagi suka orang panggil author 'Ain'
2: Author ni makin besar makin tak matang. Faham faham jelah. Mak author bandingkan author dgn adik author. Dia cakap adik kedua author tu yg patut jadi kakak bukan author. Malu nya.. ><
3: Author anak pertama dari Empat adik beradik.
4: Author ni pemalas sikit. Kalau cuti, kalau ada kerja sekolah.. Author akan buat bila ada mood rajin.
5: Author suka buat kerja Last Minutes.. Pemalas kan author.
6: Author mula mula minat Kpop bila tahun 4. Mula mula author minat Super Junior. Bias author dalam Super Junior 'Lee Donghae'..
7: Author kalau xde mood mesti ada sebab. Mungkin Blank? Mungkin sebab 'hal perempuan'?
8: Author ada tiga buah Kampung..
1. Pahang (Raub)
2.Kelantan (Bachok)
3. Terengganu (Jerteh)9: Author ni tak pernah bercinta. Dari tahun satu lagi. Langsung tak pernah. Crush? Crush tu adalah. Tapi dia tu Cool Hearted sikit. Dia juga seorang yg Childish. Comel je author tengok dia?!
10: Author tak pandai menipu. Tiap kali author nak menipu mesti kantoi. Author tak pandai nak kawal riak muka.
11: Author ni kekadang pemalas, kekadang rajin. Kalau rajin, tak yah suruh pun author dah buat.. Hehe..
12. Author agak pendiam bila dgn orang yg tak kenal. Tapi bila dah kenal, sporting gile gile..
13. Author ni ada 'kemungkinan gastrik' so perut author ni sensitif. Bila tak makan, sakit? Tapi kan bila ramadhan, mak author akan buat air susu untuk author. Bosan lah asyik susu je.. Huarghhhh T_T
Cukup lah ini yg korang tahu pasal author.. Hehe..
Abaikan muka author.. Huarghh buruk T_T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Between A Baby [C]
Random♥Cast♥ ♦Song ji hyo♦ - Cantik - Bijak - penyabar - Lain drpd perempua lain - Babysitter.. Sayang akn budak yg dia jaga itu. -Lasak - Orang berada tetapi disorok identitinya. - Ex kepada Donghae ♦Oh Sehun♦ - Kacak - CEO Oh Holding - Suka buli jihyo ...