Part 53

739 52 2
                                    

Cast yg masuk part sekarang
Lee Jin Wook
Jessica Jung

Setelah kelibat jihyo keluar dari perkarangan cafe, lelaki berpakaian serba hitam berserta mask dan juga cermin mata pun masuk ke dalam cafe tersebut.

Kelihatan seorang lelaki yg bermesra dgn jihyo tadi masih ada dicafe itu, segera lelaki tadi mendekati seorang lelaki yg berpakaian baju T-Shirt biasa hijau tua dan seluar tracksuit biasa.

Taecyeon pelik. Dia yg sering memandang telefon itu segera berpaling. Lelaki yg memakai serba hitam dan tinggi di hadapan meja nya sekarang. Segera Taecyeon berdiri. Siapa dia ni?

Taecyeon: Boleh saya tahu awak siapa ye?

Namja tadi: Lee Jin Wook imnida.

Taecyeon: Erm, cari siapa?

Jin Wook: Saya mencari orang yg paling rapat dgn Song Ji Hyo.

Song Ji Hyo? Berkerut dahi Taecyeon. Apa yg mamat ni nak? Kenapa nak cari orang yg paling rapat dgn jihyo.

Taecyeon: Ye! Saya paling rapat dgn Song Ji Hyo.. Awak siapa? Sila lah duduk.

Jin Wook mengangguk. Mereka pun duduk. Huh!! Nampak serius. Scaryyy O_O

Jin Wook: Saya adalah bodyguard dari jauh Pn. jihyo. En. Sehun mengupah saya menjaga Pn. Jihyo dari sini.

Taecyeon terkilan. Sampai macam tu sekali, sayang Sehun pada jihyo. Tahniah! Jihyo.. Bangga aku dgn suami kau?!

Taecyeon: Betul ke awak ni orang yg diupah Sehun.

Bukan boleh percaya pun zaman sekarang ni?! Kot kot orang upahan Seohyun ke? Mana kita tahu!

Jin Wook: Betul. Kalau encik tak percaya, ni buktinya. *keluarkan telefon*

Wah! Betullah. Diorang sering contact. Sehun, Aku bangga dgn kau.

Taecyeon: Baiklah, saya percaya!

Jin Wook mengambil kembali telefonnya itu.

Jin Wook: Boleh saya tahu, Pn. Jihyo cerita apa pada Encik?

Taecyeon berfikir sejenak. Nak bagitahu tak nak. Kalau tak bagitahu nanti Sehun takkan tahu apa apa tentang jihyo. Kalau bagitahu.. Hurm. Taecyeon pun mengangguk. Dia menceritakan pada Jin Wook segalanya.

******
Rumah Jessica

Jihyo duduk menghadap televisyen. Jessica? Dia keluar kejap! Katanya nak beli susu. Lagipun kedai dekat je dgn rumah diorang.

Jihyo makan buah sambil menonton televisyen. Perutnya diusap. Makin boyot perutnya itu. Lagi 3 bulan je lagi.

Kedengaran bunyi kereta Jessica di perkarangan rumah. Jihyo memandang pintu seraya mengukir senyuman. Dia pun bergerak ke pintu utama rumah itu.

Tiba tiba

Ahhhhhhhhhh

Jessica terkejut mendengar Jihyo menjerit. Lantas dia bergerak ke pintu. Sebaik sahaja dia membuka pintu. Jessica terkejut.

Jihyo mengerang kesakitan. Darah pekat mula mengalir membasahi baju mengandung biru laut nya. Jessica segera berlari mendapatkan jihyo.

******
Cafe

Telefon Taecyeon tiba tiba berdering. Tertera nama Jessica di ruang pemanggil.

Love Between A Baby [C]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin