Part 35

982 70 2
                                    

-Incheon Airport-

Skip

Selepas selesai hal hal untuk menaiki kapal terbang (author tak tahu jadi korang faham faham jelah) Sehun berhenti daripada berjalan.

Mereka berdua je di airport itu, kerana Eomma appa mereka ada hal nak buat. Tae Oh pun tak boleh ikut sebab takde orang nak bawa.

Jihyo: *pandang Sehun * Wae oppa?

Sehun tersenyum.

Sehun: Close your eyes!?

Jihyo memandang Sehun pelik. Tanpa membuang masa jihyo menutup matanya.

Jihyo: Kalau oppa tinggalkan hyo, hyo Akan mogok selama 2 bulan?! Oppa ingat tu!! *still tutup mata*

Tiba tiba jihyo dapat merasakan mata nya hangat bagaikan ada orang menutup matanya.

Jihyo: Oppa, jangan main main boleh tak?!

??: Cuba teka siapa saya? *buat suara*

Jihyo: Oppa jangan lah buat suara?! Baik oppa buka tangan oppa dari mata jihyo sebelum jihyo tendang oppa!! *ugut*

Akhirnya, permintaan jihyo itu ditunaikan. Jihyo memandang Sehun. Aik!! Sehun ada kat tepi dia je?! Siapa yg tutup mata dia? Jihyo menoleh ke belakang. Jihyo terkejut lalu memeluk orang itu.

Jihyo: Lay oppa!! *jerit+peluk*

Semua mata memandang mereka sambil tersenyum kerana senang hati melihat adik beradik mithali itu. Jihyo tidak mengendahkan pandangan orang lain sebaliknya memeluk erat oppanya itu.

Sehun yg melihat jihyo memeluk erat Lay lama berasa cemburu.

Ehem ehem~

Sehun berdehem. Jihyo yg perasan segera melepaskan pelukan. Lay dipandang sekilas. Member Exo yg hanya melihat sahaja.

P/s: Anggaplah, Exo waktu tu bukan k-idol. Author malas nak type lah yg fans fans tu?! Sorry ehh!?!

 Author malas nak type lah yg fans fans tu?! Sorry ehh!?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jihyo pakai macam kat atas tu tau?!

Jihyo: Oppa, oppa cakap oppa busy?!

Lay: Kenapa? Nak sangat ke oppa busy!! Hurm takpelah dah itu yg hyo nak kan!! *merajuk*

Jihyo: Alololo, merajuk pulak?! Oppa janganlah merajuk, hyo dah lah tak pandai pujuk orang tua merajuk.

Lay: Whatt!! Orang tua?? Yahh *ketuk kepala jihyo *

Jihyo: Ahh appo *gosok kepala+pout*

Member Exo termasuk Sehun ketawa melihat karenah 2 beradik itu.

Lay: Tanya lah Hubby kamu tu?! Dia yg rancang?! Oppa ikut je!

Jihyo memandang Sehun. Gulp. Wajah singa jihyo mula keluar. Sehun tersengih.

Jihyo: Sampai hati *cubit perut Sehun *

Sehun: Ahh appo *pegang perut* Yah!! Sakitlah?!

Jihyo: Padanlah muka?!

Lay dan Exo masih lagi gelak melihat pasangan itu. Mereka pun berborak sampai lah pesawat yg mereka akan naiki itu berlepas tak lama lagi. Mereka pun melambaikan tangannya ke arah SeJi (Sehun + Jihyo) Mereka berdua membalas lambaian tersebut.

-Paris-

Selepas check in di dalam hotel. Sehun dan jihyo masuk ke dalam bilik hotel tersebut.

Sehun: Oppa mandi dulu ye?! Lagi satu, tolong oppa boleh!

Jihyo: Tolong apa?

Sehun: Tolong kemaskan baju oppa tu?! Lagipun hyo kan nak kemas kemas beg tu!!

Jihyo terlopong. Adehh!! Penatlah macam ni!?

Jihyo: Hisy!! Yelah yelah?! *acuh tak acuh*

Sehun: Gomawo?! *kiss pipi jihyo *

Jihyo: *pegang pipi* Yah!!

Sehun tergelak gelak melihat jihyo yg macam tomato itu. Berona merah muka isterinya itu.

-Selepas selesai semuanya-

Jihyo dan Sehun pun keluar dari hotel. Dia bersiar siar di Eiffel Tower (btl x ejaannya)

Sehun: Waa.. Cantiknya?!

Jihyo: Kan!? Jom selfie..

Mereka pun selfie. Selepas itu, mereka menyambung bersiar siar di sekitar eiffel tower itu. Sedang leka berjalan, jihyo terlanggar seseorang. Jihyo terjatuh. Sehun yg disebelah menolong jihyo.

??: I am sorry Miss.. I am really really sorry.

Jihyo yg menunduk itu segera memaling apabila mendengar suara yg amat dikenali. Jihyo mengukir senyuman. Orang itulah sahabat nya bersama Dahyun di sekolah menengah.

??: Jihyo?!

Jihyo: .......

-TBC-

Love Between A Baby [C]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin