Part 46

673 47 0
                                    

Kelihatan dua pasangan kekasih berjalan beriringan di persisiran pantai. Gelak tawa semua ada pada mereka.

Jihyo memakai gaun labuh berwarna putih dan topi(untuk berkelah tu?! Tah apa tah nama topi tu.. Author tak tahu) dgn selipar biasa. Rambut panjang jihyo dibiarkan terburai. Sehun pula hanya memakai baju berlengan pendek dipadankan dgn seluar pendek bercorak bunga bungaan.

Sehun menggengam erat tangan jihyo. Mereka berjalan bersama sama di persisiran. Jihyo memegang selipar nya, manakala Sehun pula meninggalkan seliparnya di satu tempat. Huhh!! Tak takut ke selipar kena curi.

Sehun: Bestnyaaa... Sejukkan kat sini?!

Jihyo hanya mengangguk. Biar lah dia happy sikit. Ada masa lagi ni?! Senyumannya dikeluarkan. Ini bukan senyuman kelat, bukan juga tawar.. Tetapi ini ori punya?! Manis sangat sangat ikhlas dari hati.

Sehun: Dah lama chagi tak bagi senyuman semanis madu macam tu?!

Jihyo: Habis? Selama ni tak semanis madu macam ni ke?*angkat bahu*

Sehun: Tapi tak manis sangat lah~ *pout*

Jihyo mencubit lengan Sehun. Sehun mengaduh kesakitan. Padan muka!

Jihyo berlari meninggalkan Sehun keseorangan. Dia tahu apa yg akan Sehun buat padanya nanti.

Sehun: Chagi?! Tunggu oppaa *jerit*

Jihyo berpaling ke belakang dan menjelir lidah. Kemudian, dia pun sambung berjalan. Kalau berlari pun sikit je?! Takut nanti ada benda buruk terjadi.

Sehun: Ouhh, taknak tunggu ye?! Siap chagi?!! *lari*

Sehun berlari kearah jihyo yg sudah jauh darinya itu. Lagi berapa meter je lagi. Jihyo hanya berjalan. Sesampai sahaja di sebelah jihyo, Sehun menggengam erat tangan jihyo. Mereka sambung berjalan. Lagi sikit je lagi dah nak sampai di tempat mereka duduk sebelum berjalan tadi (?)(okay ayat tunggang langgang)

Sehun: Auchh *pegang perut*

Langkah jihyo terhenti. Aduhhh! Kenapa dgn Sehun ni?! Nak kata belum makan, rasanya tadi baru aje makan. Pelik.

Jihyo: Oppa kenapa ni?!

Sehun:......

Jihyo: Oppa jangan buat hyo takut?!

Sehun:.......

Jihyo: Oppa jawablah oppa?!

Sehun:....

1

2

3

Sehun: Bahhhh *angkat jihyo bride style.*

Jihyo membuntang. Ya! Dia terkejut. Huh! Nasib takde heart attack. Jihyo yg perasan dia diangkat itu terus menjadi malu. Mukanya berona merah.

Jihyo: Oppa, turunkan hyo lah~ orang nampak.. Maluuu.. Oppa

Sehun tidak memberi sebarang respon. Dia terus mengangkat isteri kesayangannya itu, pandangan orang diendahkan.

Haraboji(betul ke ni?): Sayang!? Tengok tu, waa.. Romantik kan?! Macam kita dulu dulu!

Halmeoni: Haah oppa?! Harap lah diorang bahagia kan?

Sehun dapat menangkap kata kata kedua orang yg sudah berusia itu. Dia tersenyum. Harap lah masin kata kata mereka itu. Jihyo masih lagi menahan malu. Bukan Sehun seorang je boleh tangkap percakapan kedua orang berusia itu, dia pun boleh. Haraplah masin kata kata mereka itu. Sehun lah segala galanya bagi jihyo?! Sehun sentiasa ada di sisi jihyo, saat dia susah, senang, pahit, manis dan segala galanya.

Love Between A Baby [C]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin