Aden'in oluş sebebi ;

5.2K 368 65
                                    

Tam 21 sene önceydi... Ben Aden'in babaannesi Meryem Soylu. Şunu anlamışsınızdır ki Aden'den nefret ediyorum!
Bu hayatta başaramadığım hiç bir şey yoktu,
Tek bir şey dışında ! Oğlum Ömer'i  O pis kana sahip sürtük Ceyda'dan ayıramadım! Ne yaptıysam onların ilişkisine karşı çıkamadım. Onlar birlikte oldu ve bir kız çocukları yani
Aden'i yaptılar.
Aden'in doğmasıyla psikolojik olarak tüm güçlerimin yavaş yavaş yitirmeye başlıyordum. Çünkü Aden'in saf kanlılığı ve duru güzelliği bir Cin'in aşık olması için yeterliydi...

Aden'in sevgili Cin'i, Babası Ömer ve Annesi Ceyda'nın ayrılmasında görevli Cin kabilesinden biri olan AFARID!

Cinler için Ceyda bizim soyumuza tam bir hakaretti. Ömer'in Ceyda'yla birlikte olması benim öz kız kardeşim Derya'nın hayatına mal oldu. Bundan Kırkbeş sene önce yani ben genç bir kız iken. Benim Annem yer altındaki en güçlü cin kabilesindeki bir Cinle evliydi. Yani Aden'in annesi Ceyda'nın düşman cin ailelerinden biri.
Evet anladınız biz normal bir aile değiliz.
Benim soyum yarı insan yarı cindir.

Aden de yarı insan yarı cin ama o annesi olacak kadın Aden'e bunu söylemedi. Ama zamanı gelince bunu Aden de öğrenecektir fakat öğrenene kadar cehenneme gitmezse!

Bizim alemimizde yani yarı insan yarı cin olanların özel yetenekleri vardır kılık değiştirme, hızlı koşma, elektriksel iletişim, korkularla güçleniş, mum ışığı, aynalar, kolye, yüzük vb... gibi nesneler ile yolculuk yapmak. Fani eşyalarını yerinden oynatma (masa,lamba,perde) gibi. Büyüler ve kitaplar da güç kaynağımız.
Biz ölümsüz değiliz ama fani insanlardan daha çok yaşıyoruz..

Aden benim soyuma bir hakaret olduğu için sevmiyorum. Aden'i kendi soyuma affettirmeyi denedim yıllardır ama kabul etmiyorlar. Aden yok edilmeli eğer benim soyumdan yine biri ölürse bu sefer Aden'i kendi ellerimle ben öldüreceğim

Sabır...

Şimdi Aden'e aşık olan Cinle iletişime gireceğim bu gece!
Aden'i rahat bırakmasını, ondan elini çekmesini isteyeceğim. Eğer karşı çıkarsa onu yedi bin kat cehennemin dibine göndermek için elimden geleni yapacağım.

Saat tam 03:00 te onunla konuşmam gerek.

Her şeyi ayarladım karanlık bir oda, bir kılıç parçalanmış köpek ve domuz eti, ve domuz kanıyla dolu koca bir kazan.
Bunlar neden mi lazım bir Cinle iletişime gireceksen ona ikram hazırlaman gerek eğer ikram olmazsa dalga geçtiğini sanıp çağıran kişiyi öldürebilir.
Şimdi sadece gece yarısını beklemem gerek.

Zaman hızla geçti ve gece yarısı oldu.

Önce büyü kitabımı açtım, karanlık odanın tam ortasındayım. Kanla dolu kazana et parçalarını atarken şu sözleri söylüyorum;

Ruhumu şeytana sattım duaları geri attım bedenime teslim olup seni çağırıyorum ya AFARID! Sesime gel , Duy beni AFARID!

Kazan kendi kendine ateş alıp kaynamaya başladığında bilin ki AFARID sesime kulak verdi. O geliyordu..

Hemen üzerime siyah bi şal attım yüzümü kapattım,

AFARID gelmişti;

Burda mısın AFARID! Bana ses ver!

"Burdayım sen kimsin!"

"Ben senin aşık olduğun kızın babaannesiyim!"

"Sen bir melezsin! Hangi kabiledensin!"

"Azeran kabilesinden Aijin'in karısı Meryem'im!"

"Yalan söylüyorsun! Sen melezsen Aden'nin de melez olması gerek Aden bir insannnnn!"

"Evet, bir insan, ondan uzak dur o benim torunum. Eğer peşini bırakmazsan seni Aneras kabilesine söylerim sonun olur!"

"Artık çok geç ona mühürlendim!"

"Ben o mühürü bozarım ! Bırak peşini!"

"Sinirimi bozuyorsun ! Aden artık benim, bir daha beni çağırma!"

Kaynar kazanı devirerek AFARID gitti.

Evet aptal AFARID Aden'in melez olduğunu anlamamış. Bu benim için çok iyi bir kozdu.
En iyi büyüyü yapacak hem AFARID den hem de Aden'den kurtulacaktım!

Aden'in rüyalarıyla oynayıp onu delirtecektim!
Ama Ömer anlamaması gerekiyordu. Ömer'i ceydadan ayırdığımdan beri Ömer bana gelip gitmiyordu. Oğlum Ömer'i çok özlemiştim.

"Zen neş'n A'hem suf'lesn !"

Bu rüyanın içine girdiğinde kişiliğini gizleyen büyülü sözler! Bunu söyleyip rüyaya girdiğimde Ömer benim olduğumu anlamayacaktı.

Direk saate baktım saat daha 03:45 ti odama gittim. Aden'in odasındaki herhangi bir nesneyi gözümde canlandırdım ve kendimi Aden'in odasına gönderdim.

Aden uyuyordu. Baş ucuna geçip zaman kaybetmeden büyülü sözleri söyleyip rüyaya girdim. Aden rüyasında ucuz annesini görüyordu. Rüyasında direk Ceyda'yı öldürdüm. Etlerini liyme liyme ettim Aden ise rüyanın gerçek olduğunu sanıp çığlıklar atıyordu! Aden'in rüyasında beni nasıl gördüğünü bilmiyordum. Ama büyük ihtimal bir köpek veya yılan olarak görüyordur!
Birden Ömer Aden'in rüyasına girdi ! Ve ben koşmaya başladım arkamdan kimsin sen kimsin diye bağırmaya başladı Ömer'e yakalanmamalıydım hızla kara delik kuyusuna atlayıp rüyadan çıktım.
Bu vazgeçeceğim anlamına gelmiyordu.

Evime geldiğimde direk odama çıktım. Kapıyı açtığımda odam darmadağın olmuştu.
Bu iş AFARID in altından çıkardı. Güçlerimi kullanarak odamı eski haline getirdim.

Oğlum Ömer'in özel bir yeteneği var bedenini her türlü büyüden veya şeytani darbelerden koruyan bir derisi vardı. Oğlumla bu yüzden çok gurur duyuyordum.
Ömer , Annesi Aden'e bir şey anlatmadı diye o da anlatamıyordu! Zaten bu saatten sonra anlatsa bile Aden kafayı yerdi veya delirirdi.

Aden için yapacaklarımı düşünüyordum ve bundan güç alıyordum.

Size bir de şunu anlatacağım;

Cin kabilesinin sayısı Seksensekiz (88) tanedir.
Her bir kabile kendine özgü güçlere sahiptir ve dinler ayrıdır. Tıpkı Hristiyan, Müslüman gibi... birbirini sevmeyen, düşman olan kabileler de vardır işte bu yüzden Aden uçurumun dibinde. Çok şanssız ki onca kabileden en şerli kabilenin kızının çocuğu oldu. Yarı insan yarı cin olanların özel yetenekleri daha fazladır ama bunu nasıl ve ne zaman açığa çıkartırsın bilemiyorduk ya sinirlendiğinde ya korktuğunda ya heyecanlandığında bilemiyorsun! Oğlum Ömer'in yeteneği en güçlü yeteneklerden biri, buna rakip olan daha yoktur.

Cinler fani insanlardan pek hoşlanmaz!
Ama bizler yarı soyumuz olduğu için sevebiliyoruz.

Aden için yapacaklarıma inanamayacaksınız. Bu iş burada bitmedi!...


BenimSevgilimCin #YeniMarvelKahramanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin