Med långsamma steg och ihop flätade händer tar vi oss genom parkens alla grusgångar. Det är en solig och vacker dag, och efter nattens händelser behöver vi båda en ledig dag. Så imorse ringde Susan efter många "snälla" och sjukanmälde både mig och Oscar.
Känslan som nu finns i min kropp är ny, men ändå så välkänd. Den är underbar, men kan ställa till det ibland. Och den känslan kallas kärlek, ren och klar kärlek för personen vid min sida. Känslan Oscar får mig att uppleva är på något sätt dyrbar, och jag tvingar mig själv till att ta del av den på så många sätt det går. Fast det blir inte mycket till tvinga, jag gör det villigt ändå.
"Vad tänker du på, Felix?" Yttrar Oscar lågt och ler ett minimalt leende. Jag är tyst en stund, men öppnar sedan munnen.
"Dig." Oscars mungipor åker upp i ett vackert leende - ett Oscar leende. Han lutar sig in och kysser min kind ömt. Gesten och synen av hans leende gör så även mina läppar bildar ett stort leende. "Jag tänker på hur mycket jag egentligen älskar dig och om det äns är möjligt att göra det så mycket. Jag tänker på all den kärlek du ger mig, och allt du får mig att känna överhuvudtaget." Fortsätter jag och leendet på hans läppar blir allt större.
"Jag älskar dig så jävla mycket, Felix Sandman." Säger han och drar in mig i en lång och kärleksfull kyss.
••••
Förlåt att detta suger, men jag har en jävlig baksmälla.Först gick jag, mina bästa vänner och två vänner till, till två killar vid namn Samer och Muhammed. Där drack vi upp två flaskor tillsammans, och jag rökte upp ett halvt packe.
Sedan gick vi till skogen för Samers och Muhammeds vänner hade en lägereld där. Vi var framme typ klockan 01 och satt där till 05. Där rökte jag resten av cigaretterna och vattenpipa.
Vid fem tiden tog vi beslutet om att gå och sova, och det gjorde vi på en idrottsplats. Fem tjejer, ett bås för domare i fotboll.Vid sju tiden gick vi till Ica eftersom vi frös och det var det ända öppna stället i hela Tomelilla. Vi köpte en ostbulle var, och satt på toaletten i en halvtimme.
Sedan gick vi till stationen för att Elin skulle åka hem, då ringde jag min pappa för att hämta mig.Jag, Kinga, Aleksandra och Pizza (vi kallar henne det eftersom hennes namn är fett svårt och pizza är väldigt likt) satt i ett bås när min pappa kom. Aleksandra skulle med mig, då hon bor påväg till mig.
När jag satte mig i bilen ramlade mitt tomma paket från min jackficka och pappa såg det. Som tur vet han att Aleksandra röker så jag kunde säga att det var hennes. Det som suger är att han inte riktigt tror mig, och kommer säkert inte ge mig pengar mer.
När jag kom hem efter ett bråk i bilen gick jag direkt till mitt rum och somnade.Klockan två väcktes jag av min bror som sa att vi ska äta pizza, och nu, åtta på kvällen mår jag fortfarande illa.
Nu sitter jag som gäst med baksmälla (:
Var tvungen att skriva detta, okej?
Btw satt jag på min mobil hela natten + i båset, och nu är den sönder. Skriver detta på min pappas mobil och tjatar om en ny under tiden.
Faktumet att jag nu inte har en mobil gör så att jag inte kan vara så aktiv, men jag kommer försöka vara det så mycket jag kan!
Känslan när man ser att detta är längre än kapitlet suger.
Ha det bäst ❤️
YOU ARE READING
The Suicide Room • Foscar
FanfictionDetta är mitt rum, rum fullt av sorg och självskadebeteende. Detta är min plats, min plats jag kallar för "självmords rummet".