Viete, ako som hovorila, že pokračovanie HBBW nepribudne skôr ako koncom júla? Tak to som ešte netušila, ako neskutočne sa budem tieto posledné školské týždne nudiť a ako veľmi mi budú chýbať vaše slová na povzbudenie. Je to o dosť skôr, ako som plánovala, takže vás poprosím, aby ste mali strpenie, keďže, je síce leto a teda viac voľného času, ale idem na dovolenku, na brigádu a konečne som sa začala venovať aj novej verzii Výnimočných, s ktorou som spokojná :) Kapitoly nebudú tak často, budem sa snažiť každý týždeň, ale nesľubujem, že to tak naozaj bude :) Hádam to chápete.
Tak to by bolo na začiatok asi všetko, ešte varujem, že toto budú len úvodné kapitoly, aby ste dostali predstavu, aké sú postavy (Jade bude úplne iná ako Maggie, ale priznávam, že som si ju obľúbila viac :D), takže nič prevratné nečakajte a tiež upozorňujem mladších čitateľov, že Side Effect bude najhardcorovejšia zo všetkých štyroch HBBW kníh, čiže ak je tu niekto príliš nevinný, radím mu, aby to nečítal, ak nechce počuť o niečom, na čo má ešte čas :D
Poďme na to!
Jade
„Elisa June Stewartová," zaplesala Maggie už snáď tisícikrát a zamilovane hľadela do mobilu na fotku svojej trojmesačnej krstnej dcéry. Pretočila som nad ňou očami a radšej sa venovala svojmu perfektne vychladenému drinku, ktorý mi v takýto horúci júnový deň padol naozaj vhod. Dnes sa nám skončili všetky skúšky, oficiálne sme úspešne ukončili tretí ročník na univerzite a to si podľa môjho názoru pýtalo poriadnu oslavu! Maggie nemala šancu odmietnuť, pretože musela ísť robiť dozor do malej kaviarne/baru neďaleko našej školy, kde jej frajer, Ian Evans, každý víkend spieval.
Vždy sa bránila, že tam chodí, aby si ho vypočula, pretože miluje jeho spev- chlapec bol vážne talent-, ale mňa neoklamala. Bola tam, aby sa zbavila každej možnej fľandry, ktorá by sa opovážila siahnuť na jej chlapa. A keďže bol Ian riadny kus, to si môžete byť istý, že sa naňho baby lepili ako včely na med.
Kaviareň, ktorá sa každý večer, hlavne cez víkendy, menila na bar, bola preplnená študentmi z našej univerzity, ktorí zrejme tiež chceli osláviť ukončenie školského roka predtým, ako zajtra odídu na prázdniny. Hľadala som v dave Tannera, môjho ex, alias kamaráta, alias spolužiaka. Mal sa k nám dnes pripojiť, no on mal vždy tendenciu chodiť všade neskoro.
„Čaute, študáčky," ozval sa Ian, keď k nám podišiel a obdaril nás úsmevom.
„Nazdar," odzdravila som a kývla na barmana, nech mi doleje. Margo, ktorá si príchod svojho priateľa nevšimla alebo ho proste len ignorovala, ďalej civela do telefónu.
„Pozri, aká je-" Nedokončila svoju vetu, keď ju Ian netrpezlivo potiahol k sebe a vlepil jej vášnivý bozk.
Zvraštila som nos a znechutene sa odvrátila. Nejde o to, že by mi vadilo bozkávanie, len som nemala rada, keď to niekto robil predo mnou, vtedy som mala chuť vracať. Takéto cukrovanie bol jediný dôvod, prečo som bola rada, že sa Maggie pred pol rokom presťahovala k Ianovi, už som ho viac nemusela byť svedkom. Niekoľko týždňov som bývala sama, čo mi parádne liezlo na mozog, tak som začala vydierať Tannera a prinútila ho presťahovať sa ku mne. Mags bola predsa len lepšia spolubývajúca- minimálne narobila menej bordelu-, ale aspoň som tam nebola sama. Neznášala som samotu.
„Kedy ideš vystupovať?" začula som Maggie, čo bol pre mňa signál, že je bezpečné sa otočiť späť. Ian mal ruky položené na jej pleciach, ona ho objímala okolo pása a zjavne ignorovala všetky tie vražedné pohľady od dievčat sediacich naokolo.
„Za chvíľu," odvetil, „iba som vás chcel pozdraviť."
„Čo budeš dnes spievať?" vyzvedala som. Tajomne sa usmial.
YOU ARE READING
Side Effect [His Bad Boy Ways #3]
Teen FictionToto nie je love story, akú poznáte. Jade Liethová nikdy nebola typ dievčaťa, čo by túžil po vzťahu a láske. Po rozvode rodičov, keď mala len desať rokov, sa z milého dievčatka zmenila na cynickú a nespútanú ženu, ktorá si mužskou spoločnosťou vynah...