Ako som sľúbila, ozývam sa po piatich dňoch ;) Kapitola by ešte mala byť v nedeľu, ak počítam správne a potom vám keď tak vedieť ako to bude, pretože mi začína brigáda na dva týždne, tak uvidím ako to budem stíhať :) Možno po večeroch budú pribúdať časti, ak teda nezomriem na deficit spánku :D Okej, už budem ticho, na to nie ste zvedaví :D Užite si časť ;)
Jade
Na krku ma pošteklil teplý dych, ktorý mi pripomenul, čo všetko sa to vlastne včera v noci dialo. Rozlepila som oči a pozrela sa rovno do ostrých slnečných lúčov, ktoré dnu prenikali cez stále otvorené okno. Podľa môjho skromného odhadu mohlo byť niečo okolo ôsmej ráno. Ležala som na bruchu, ledabolo zamotaná v paplóne a slnko mi príjemne zohrievalo nahú pokožku. A spolu s ním aj mužská ruka, ktorá bola prehodená cez moje boky a majetnícky si ma pritískala.
Opatrne som sa otočila a zaškúlila na spiacu tvár môjho blondiaka, ktorý sa mi včera predstavil ako Cole, čo už najskôr vedeli už úplne všetci susedia v mojej aj jeho bytovke. Niežeby mi na tom nejako záležalo, som dospelá a môžem si robiť, čo chcem a s kým chcem. Telom sa mi šírila bolesť, ale ten pocit mi tak chýbal, že som si to vyslovene užívala. Niekto by si mohol myslieť, že to odo mňa bolo vyložene nezodpovedné pustiť si do bytu neznámeho muža, ale... Rozhodne som neľutovala, bola to vážne úžasná noc.
Dopriala som mu ešte pár minút spánku, kým som na seba obliekla aspoň spodné prádlo a dlhé tričko, ktoré som ukradla už ani neviem komu. Odbehla som si umyť zuby, prezrela si krk aj dekolt, či mi tam nezostali nejaké dôkazy našej vášnivej noci- bolo ich hneď niekoľko, ten chlap ma sal ako nejaká prekliata pijavica!- a potom, pekne som sa išla hrať na budík.
Cole široko zívol, ponaťahoval si stuhnuté údy a vôbec mu nevadilo, že vystavuje na obdiv svoje nahé telo, ako keby to nebolo ani trochu trápne. Divné to bolo, to áno, ale v takýchto situáciách som už bola zbehlá- stačí pochváliť, že podal dobrý výkon, zaklamať, že si to niekedy môžeme zopakovať a potom mu ukázať dvere.
„Ránko, sexy susedka," zaškeril sa na mňa. „Spala si dobre?"
„Hm, ako sa to vezme," neurčito som pokrčila plecami. S ďalším širokým úsmevom sa zohol pre svoje veci a nenáhlivo sa začal obliekať.
„Všetko v pohode, nič nebolí?" zaujímal sa.
Zagúľala som očami, počas noci som už viackrát obanovala, že som mu vyklopila pravdu o mojom „stave", teda o osem mesačnom stave sucha v južnej oblasti, ale proste mi to vykĺzlo, keď sa ma len tak mimochodom spýtal, či nie som ešte panna.
„Pokoj áno, vravela som ti, že nie som z cukru," pripomenula som mu.
„Jasné, jasné," zasmial sa. „Si silná a nezávislá žena, ktorá nie je odkázaná na muža."
„Presne!" prikývla som. „Takže..." Kývla som hlavou smerom k chodbe. „...naše cesty sa zrejme rozídu."
Cole chápavo pokýval hlavou, tušil, že sa ho chcem, čo najskôr zbaviť a ušetriť si tak trápne chvíle ticha, ktoré by nastali. Bolo to len na jednu noc, obom nám to bolo jasné, tak na čo si robiť starosti s kávou, raňajkami alebo podobnými nezmyslami? Poslušne kráčal k vchodovým dverám, no predtým, ako ich otvoril, sa ešte otočil na mňa.
„Dnešnú noc som si užil," povedal.
„Ja tiež, ako si si mohol všimnúť pár hodín dozadu," odvetila som. „Možno si to niekedy zopakujeme."
„Nezopakujeme," zavrtel hlavou. Prekvapene som nadvihla obočie.
„Teda, ja by som bol za, ale ty mi neprídeš ako typ, čo by chcel mať kamaráta na sex."
YOU ARE READING
Side Effect [His Bad Boy Ways #3]
Teen FictionToto nie je love story, akú poznáte. Jade Liethová nikdy nebola typ dievčaťa, čo by túžil po vzťahu a láske. Po rozvode rodičov, keď mala len desať rokov, sa z milého dievčatka zmenila na cynickú a nespútanú ženu, ktorá si mužskou spoločnosťou vynah...