Tak prvý mesiac za nami. Som jediná, ktorej to prišlo ako desať? -_- Chcem sa vám ešte aj ospravedlniť, že na SE tak dlho čakáte, ale vážne to cez týždeň nestíham, vraciam sa taká unavená, že neviem, čo so sebou a tento víkend som mala nabitý, takže som ledva niečo stihla. Budúci týždeň kapitola určite nebude, lebo idem na svadbu aj do divadla a proste mi to nevydá...prepáčte :/
Teraz späť k samovražednej dohode tých dvoch bláznov :D
Jade
Domov sme sa vracali ešte stále rozosmiati a veselí, niektorí z nás aj totálne na šrot (ehm, ehm, Maggie). Pred očami som stále mala to tancujúce pánske duo a bola si istá, že ak dnes v noci zaspím, bude sa mi o nich ešte aj snívať. Maggie sa z nás smiala najviac, nedali sme na ňu pozor a trochu to prehnala, takže sa ju Ian snažil čo najrýchlejšie dostať do bezpečia ich bytu.
„Radšej ideme, skôr ako znova začne s Coco a Čiči," lúčil sa s nami.
Vyprskla som do smiechu, keď som si spomenula, kto- vlastne čo- sú Coco a Čiči a chápavo som prikývla. Keď sme na chodbe osameli, otočila som sa na Lucasa a pristihla ho, ako si ma premeriava od hlavy po päty. Pre seba som sa usmiala. Chcela som ho vtiahnuť k sebe do bytu, chcela som, aby zostal tak ako včera, ale...Chcel to aj on?
„Máš čas na-" Ani som to nestihla dopovedať, chrbtom som bola pritisnutá na stenu a jeho ústa pevne väznili tie moje.
Vtackali sme sa do bytu, zapleskli dvere možno až príliš nahlas vzhľadom na neskorú nočnú hodinu, no bolo nám to jedno. Tisla som sa k nemu, za vlasy ho ťahala k sebe nižšie, keďže je to prekliaty Hightower, až sa naštval a radšej ma zdvihol zo zeme, nech sme si rovní. Stehnami som mu zovrela boky a zatiaľ z nôh skopávala topánky, kým sme nespadli na najbližšiu vec- pohovku, ktorá bola široká len toľko, aby sme mohli ležať na sebe.
Lucas využil našej novej polohy a zubami sa pustil do môjho úbohého krku. Vzdychala som s každým uhryznutím horšie a horšie ako nejaká prekliata pobehlica, no Lucasa to len viac burcovalo. Keď sa jeho pery priblížili k výstrihu a rukami mi tak zvieral stehná, že som si bola istá, že mi tam zostanú modriny, nevydržala som to a začala mu kmásať tričko hore.
„Preč," rozkázala som, „preč s tým!"
So smiechom mi vyhovel, pretiahol si ho cez hlavu a prehodil cez opierku gauča. Posadila som sa a ako zhypnotizovaný hmyz mu pricapila obe dlane na hruď, odtiaľ som pomaly prstami pretancovala po jeho hebkej pokožke až na brucho a tie jeho božsky pevné svaly. Ach, sladký Ježiško, prestane ma tá jeho dokonalosť niekedy uchvacovať?!
Nedočkavo som sa naňho prevalila, lenže som zabudla na fakt, že je gauč príliš úzky a zleteli sme na koberec rovno pred konferenčný stolík. Najprv som sa uistila, že tá hora svalov podo mnou je v poriadku a potom sa mu ústami prisala na rameno, odtiaľ klesala nižšie cez hruď, pomedzi vyduté kopčeky na bruchu a zastavila sa tesne nad opaskom jeho nohavíc. Bola by som pokračovala nižšie, keby mi nepricapil obe dlane na zadok a doslova si ma nevyhodil späť k svojim perám.
Prechádzal mi jazykom po spodnej pere, zatínal do nej zuby, zatiaľ čo mi v rukách stále držal zadok a vášnivo ho stláčal. Zamrnčala som, keď skĺzol cez bradu nižšie, na krk a našiel presne to miesto, kde som to milovala najviac. Vyjakla som, keď ma tam silno uhryzol a cítila, ako sa mi usmieva do kože, keď som sa zrútila na chrbát a jeho stiahla na seba.
Nedočkavými prstami mi zhodil ramienka z pliec a pomaly ťahal tielko nižšie, cez prsia, až na brucho, aby mal prístup k väčšej ploche mojej kože. Potom sa ju podrobne vydal skúmať perami a ja som sa mohla aj zblázniť. Dlaňami som mu horúčkovito prechádzala po širokých pleciach, obkresľovala krivku jeho svalov a keď som sa už konečne odhodlávala dotknúť aj zakázaného územia skrytého pod nohavicami, s povzdychom mi klesol hlavou medzi prsiami.
YOU ARE READING
Side Effect [His Bad Boy Ways #3]
Teen FictionToto nie je love story, akú poznáte. Jade Liethová nikdy nebola typ dievčaťa, čo by túžil po vzťahu a láske. Po rozvode rodičov, keď mala len desať rokov, sa z milého dievčatka zmenila na cynickú a nespútanú ženu, ktorá si mužskou spoločnosťou vynah...