13. Dilema, dilema, dilema

4.6K 337 58
                                    

No ahojte, ešte žijem, ako vidíte :D Viem, že som si s novou kapitolou dala pekne načas, ale... Neviem koľkí z vás čítali oznam na mojom profile, ale zopakujem ho- začala škole, čiže písanie sa chce- nechce presunulo na druhú koľaj, neviem koľko budem mať učenia a navyše mám v utorok 11 hodín, čiže to vidím tak, že najskôr cez víkend zo mňa nič nebude :3 A čo sa týka SE, nepísala som skoro tri týždne, pretože sa do toho akosi neviem dostať, keďže to dospelo do bodu, kedy by bolo fajn sa niekam pohnúť a ja netuším ako, neviem vám teda zaručiť, že bude kapitola každý týždeň. Prosím vás preto, aby ste mali so mno trpezlivosť, pokúsim sa tento zádrhel, čo najskôr odstrániť :)

Tak a teraz, poďme na to ;) 


  Jade

Zareagovala som okamžite, zatvorila som oči, rukami ho objala okolo krku a odpovedala na jeho chabý dotyk pier vášnivým bozkom. Začula som ako mu z hrdla vyšlo zavrčanie, keď si uvedomil, že ja nepotrebujem jemnosť a zaboril mi ruky do vlasov, zamotal sa tam prstami ako mačka do klbka bavlny. Uniklo mi zavzdychanie, keď mi svojimi perami roztvoril ústa a nechal svoj jazyk vkĺznuť dnu. Mmm, francúzák...Od rodeného Francúza to bolo vážne niečo!

Bol odo mňa priveľmi ďaleko, potrebovala som sa ho dotýkať všade, kam mi dovolí, aj kam mi nedovolí, chcela som cítiť, ako sa na mňa tlačí jeho telo, pod prstami cítiť jeho svaly. Lucas ma potiahol k sebe tak prudko, že moja stolička narazila do dreva, aj tak nás však delili celé kilometre. Pevne ma chytil pod pazuchami, dvihol ma, ako keby som nič nevážila a pretiahol ma cez pult. Akoby zázrakom sa nám pri tom podarilo neprerušiť bozk, ktorý sa pomaly zvrhával na celú predohru.

Zostala som sedieť na pulte, Lucas sa postavil medzi moje nohy a ja som mu ich bez okolkov omotala pevne okolo bokov. Natisol sa na mňa celý telom, presne ako som chcela, čo som mu odobrila hlasným stonom a dlaňami mu prešla cez plecia, až na hruď, brucho a nakoniec vkĺzla pod košeľu, aby som sa ich dotkla aj naozaj. Opakoval po mne a tiež spustil ruky k mojim bokom, za ktoré si ma posunul bližšie k okraju. Zhrýzla som mu spodnú peru, keď mi došlo, že jediná tvrdá vec medzi nami už nie sú len jeho svaly. (Za túto vetu sa hanbím, len aby ste vedeli :D) 

Presunul sa na môj krk, presne si pamätal všetky citlivé miesta, ktorých som tam mala naozaj požehnane. Nad kľúčnou kosťou zakmital svojím horúcim jazykom, potom o to miesto zavadil zubami, až som sa takmer zosypala z pultu. Do nahého chrbta som mu zaryla nechty, čo mi oplatil ďalším uhryznutím na krku.

„Ach, panebože!" vydralo sa zo mňa. Stačilo mi aj tak málo a triasla som sa na celom tele.

Gemme," zafunel Lucas oproti môjmu hrdlu, „čo to robíme?"

„Si dosť starý, aby si to vedel aj sám, nemyslíš?" zamrmlala som na odpoveď.

„Nemali by sme..."

„Ja viem," prikývla som. „Stačí povedať, že to nechceš a zabudneme na to."

Mlčal, presne, ako som si myslela. Odtiahla som sa od neho len na kúsok, aby som mu mohla hľadieť do očí, ktoré vyzerali oveľa tmavšie ako normálne.

„Pozri, očividne ťa stále priťahujem, rovnako ako ty mňa, to nepoprieme," spustila som. „Obaja sme dospelí, slobodní, nerobíme nič zlé a nie je to tak, že by to v našom prípade bolo prvýkrát." Neušlo mi, ako zaťal čeľusť, keď som zmienila tú udalosť spred štyroch rokov. „Navrhujem, aby sme uzavreli dohodu."

„Priatelia s benefitmi?" nadškrtol. „Gemme, vieš, že tí nekončia dobre."

„Nechaj ma dokončiť," zahriakla som ho. „Nemusíme mať sex, nemusíme vlastne robiť nič, iba, keď budeš mať chuť niekoho pobozkať... Som tu pre teba."

Side Effect [His Bad Boy Ways #3]Where stories live. Discover now