Nie, dobre vidíte, nová časť SE ;) Keďže ste boli také zlaté a zasypali ma peknými slovami, múza sa činila viac ako obyčajne (takže, keby ste to chceli zopakovať, brániť sa nebudem :D) a ja som si povedala, že vás odmením časťou skôr ako inokedy :) Dúfam, že sa vám bude páčiť a chcela by som sa ešte poďakovať- viem, robím to často :D- za tie krásne čísla, čo mi blikajú pri čítaniach, ste najlepší :*
Jade
Tonight
We are young
So let's set the world on fire
We can burn brighter
than the sun
Hudba v bare hrala tak nahlas, že mi prehlušila myšlienky aj tlkot môjho vlastného srdca. Žilami mi prúdil alkohol, zmysly mi zase opantával rytmus muziky, ktorý pohltil celý môj svet. Žila som iba pre ten moment, pre ten song, pre svojvoľné pohyby tela, ktoré, buďme úprimní, neboli ladné ani v tej nepreniknuteľnej tme, ale užívala som si ten pocit na chvíľu proste vypnúť, oddať sa voľnosti, ktorú tanec predstavoval. Po dni plnom frustrácie toto bolo presne to, čo som potrebovala.
Zatvorila som oči, zabudla, že som Jade Liethová, maliarka, ktorá skutočnou umelkyňou nikdy nebude, veľké sklamanie zo strany otca, nie práve najlepšie kamoška na svete, lúzer a cynik, ktorého nikto nechápe... Teraz som mohla pokojne predstierať, že som niekto iný, niekto, kto sa viac blíži dokonalosti, hoci som nikdy neverila, že čosi ako perfektný človek existuje. To som však ešte nepoznala Ruby, ktorá bola jednoducho stelesnenie úchvatnosti, všetko, čoho sa dotkla sa jej podarilo a človeku stačil jediný pohľad, aby ju miloval. Nezávidela som jej, božechráň, svoju sestru som milovala! Len...Život by bol niekedy o toľko jednoduchší, keby sa na vás ľudia nedívali ako na špinu na topánke.
Z mojej bubliny ma vytiahol až dotyk dvoch teplých dlaní na páse. Neotvorila som oči, aby som sa pozrela, kto to je, bolo mi jasné, že je to Lucas, on jediný by sa ma dotýkal tak opatrne, akoby sa bál, že to nemá dovolené. Nemal ani poňatia, že mal u mňa povolené snáď úplne všetko už od chvíle, čo som zistila, aký v skutočnosti je. Až vtedy som si uvedomila, že sa melódia piesne zmenila, teraz hralo čosi vážnejšie, pomalšie, čo najskôr nútilo všetkých nechutne zamilovaných ľudí schúliť sa svojmu partnerovi do náručia a dramaticky sa pohupovať na mieste.
Oči som konečne otvorila, až keď Lucas potichu zašepkal moju prezývku, aby ma tak dostal zase späť k nemu.
„Kam si zmizla?" zaujímal sa. Dlane stále držal na mojom páse a pohyboval sa do rovnakého rytmu ako aj ja, ale inak si udržiaval odstup.
„Predstierala, že nie som tým, kým naozaj som," odvetila som. Veľmi dobre poznal tieto moje nálady, vedel, že aj keď nie som typ sentimentálneho človeka, občas, hlavne po ťažkom dni, som zvykla skĺznuť do temného zákutia môjho mozgu, kde som hromadila všetko to zlé, čo by mi inak bránilo fungovať ako normálny človek. Vzala som mu dlane do svojich a potiahla ho bližšie. Usmial sa a natisol sa ku mne, nech sa oňho opriem a nevedomky sme sa tak pripojili k všetkým tým zaľúbencom okolo.
V tlmených svetlách, ktoré svietili nad barom som zazrela A. J.- a, ako sedí pri stole neďaleko, na kolenách mu sedela jedna z čašníčok, zatiaľ čo jej vášnivo stláčal zadok a bozkával ju. Oči mal však otvorené a pozorne sledoval niečo vedľa mňa. Otočila som hlavu doľava, kde sa vrtela Gia s akýmsi neznámym chalanom a podľa toho jej úsmevu mi bolo jasné, že len pri tanci dlho nezostane.
Hneď, ako tá presladená hovadina dohrala a miestnosťou začala otriasať ďalšia tanečná pecka, Gia sa nalepila na svojho spoločníka ako druhá koža a podobne ako A. J. naproti nej, mu vrazila svoj jazyk až kamsi po mandle .
YOU ARE READING
Side Effect [His Bad Boy Ways #3]
Teen FictionToto nie je love story, akú poznáte. Jade Liethová nikdy nebola typ dievčaťa, čo by túžil po vzťahu a láske. Po rozvode rodičov, keď mala len desať rokov, sa z milého dievčatka zmenila na cynickú a nespútanú ženu, ktorá si mužskou spoločnosťou vynah...