Epilóg

4K 352 45
                                    

Šokovaní? Aj ja som, nebojte :D Mala som sympatizačnú náladu (čítaj: som doma, lebo máme riaditeľské a už sa nudím), tak som si povedala, že vás nebudem zbytočne mučiť, keďže náš čaká už len nenáročný a oddychový epilóg :) Svoje malé čierne srdiečko si vylejem potom neskôr pri ďakovnej reči, takže si to dnes užívajte bez mojich kecov :D 

P.S. Ak to čítajú aj nejakí maturanti, potom dúfam, že prvú etapu skúšok zvládli v pohode a držím im päste na zajtra ;) 

 

Jade       

Klopanie, čítaj mlátenie, na dvere sa s každou ďalšou minútou stupňovalo a ja som mala čoraz väčšiu chuť narušiteľa uškrtiť hoci aj mojou podprsenkou.

„Nie," zamrnčala som.
„Jade, do pekla, ja viem, že si tam!" kričala Maggie z druhej strany dverí.
„Tu sa ešte spí!" zakričal jej druhý hlas, mužský, ktorý sa ozýval z mojej pravej strany.
     

Na štrbinku som otvorila oči a na perách sa mi roztiahol široký úsmev, keď som po svojom boku zbadala povedomú tvár s hrejivými hnedými očami zakalenými spánkom. Lucas sa na mňa tiež usmial a zľahka ma pobozkal, aby mi poprial dobré ráno. Prišiel za mnou včera večer, tak ako sme sa dohodli, keďže sa mi začali prázdniny a on si veľkoryso zobral voľno, aby bol na sviatky doma.

     Plán bol taký, že príde do Connecticutu, pomôže mi baliť a nakúpiť posledné darčeky a potom spoločne odletíme, ale nevidela som ho celé dva týždne a keď som si pripomenula, aký dokonalý tento môj chlap vlastne je, stiahla som ho do postele a celý deň sme odtiaľ nevyliezli. A plánovala som, že to tak zostane aj ráno, lenže, samozrejme, to by sa istá slečna Stewartová nemohla objaviť pred mojimi dverami a kaziť mi sny.
„Nechoď," namietal Lucas, keď som sa predsa len zdvihla.
„Musím, inak neodíde."
      

Otvorila som dvere a dala si záležať, aby som Maggie preklala takým vražedným pohľadom, ktorý jej dá jasne najavo, že sa toto nikdy nesmie opakovať. Ona sa však len zazubila, bohvie, že sama je odborníkom na zabijácke zazeranie, takže to s ňou nič neurobilo.

„Iba som ti prišla dať toto," hájila sa a podala mi darček. No dobre, hneď to mala odpustené, keď som si uvedomila, že je to najnovšia voňavka od Huga Boss, na ktorú som poľovala už dlhé mesiace.
„Tiež pre teba niečo mám."
      

Lucas sa zdvihol na lakťoch, keď ma sledoval, ako šmátram na stole zahádzanom učebnicami, poznámkami a štetcami a tiež nejakými našimi vecami, ktoré tam včera neuvážene skončili.

„Ahoj, Lucas," pozdravila ho Maggie od dverí.
„Čau, Maggie, ako sa darí?" pustil sa s ňou do rozhovoru, kým ja som hľadala darček. „Počul som, že sú nejaké problémy v raji."
„Ále," zatiahla Maggie, „len sa zase správa ako kolosálny debil, klasika."
„Jej!" zvýskla som, keď som konečne našla hranatý balíček určený pre Mags a s úsmevom jej ho podala.
„Pekné prázdniny, Jade," objala ma na rozlúčku. „Aj tebe, Lucas."
„Nápodobne, Maggie," odvetil jej. „A prajem pevné nervy s Ianom."
Zasmiala sa. „No, budem ich potrebovať."
       

Keď bola konečne preč, rozbehla som sa späť k nemu a pristála mu v lone. Tomu sa hovorí presná muška, dámy a páni. Pobozkala som ho na hrdlo, klesala nižšie na kľúčne kosti.

Gemme, vážne by sme nemali," varoval ma. „Sľúbili sme našim, že dnes sa ukážeme na obed."  
„Ukázať sa môžeme aj cez Skype," presviedčala som a perami klesala nižšie. „Nechal si ma na suchu dva týždne, no tak, päť minút ťa nezabije." 
„Panovačná," povzdychol si, no ja som vedela, že som vyhrala. Lucas našiel moje pery a potom nás oboch schoval pod prikrývku.  

Side Effect [His Bad Boy Ways #3]Where stories live. Discover now